Ioana sâmbătă, 13 septembrie 2008


Mai pe seara o sa plec la tara.Ultima data in vacantza asta,tocmai de aia vreau sa merg,sa ma incarc cu putina energie pozitiva pentru zilele,saptamanile,lunile aglomerate si stresante ce vor veni.
Mi-am petrecut o mare parte din vacantza asta acolo si ma simt ca atunci cand eram mai mica si mergeam atat de des si stateam asa de mult...

Sunt o groaza de chestii de care imi aduc aminte cand sunt acolo si ma simt asa bine...
Spre exemplu,vorbeam intr-o seara cu o vecina de acolo si ne aminteam cum duceam noi papusile "la mare" :)) Pana aici,nimic iesit din comun,dar "marea" era un lighean rosu,iar plaja era iarba amestecata cu nisip de la mine din curte.Ma rog,fete destepte, ingenioase,idei stralucite :">

Cel mai mult imi place sa ma uit la albumele cu poze vechi...daca merg la tara si nu ma uit,macar o data, la pozele alea,nu are niciun farmec...Ma amuz copios cand ma uit la pozele nud de la mare,cand aveam 3 ani,cu maimuta si fara,la pozele cu bunicul si capra,la pozele de dinainte de baie [tot nud,de altfel] cu Alexandra [unde Alexandra era o papusa pe care am adorat-o],dar mai ales la cele in care plangeam de parca l-as fi vazut pe bau-bau,asta fiindca mi-era frica de tipu' care facea pozele :))

Uh,mi-e dor....mi-e dor de copilarie,de vara,de iarna,de tot...ce repede trece timpul :-<
Feel free,have dreams!



1 comments:

ma ning in fluturi spunea...

si mie mi-e atat de doooooooooor :(