Ioana marți, 9 septembrie 2008


Toata lumea vorbeste despre evenimentul asta! Mi se pare o cheltuiala fara rost,se puteau face o groaza de chestii cu banii astia,in timpul asta,in loc sa incercam sa "retraim" Big Bang-ul [daca a existat asa ceva].Zici ca suntem niste copii din aia cu chibritul in mana,unii zic : "Nu aprinde batul,ca mama a zis ca o sa ne ardem,te rog,nu vreau sa ma usture!",altii zic "Stai linistitit/-a,nu se intampla nimic! Sa vezi ce lumina frumoasa face!".
Pentru ce? Adica,serios acum.Pe noi ne-a intrebat cineva daca vrem sa aflam lucrurile astea,daca vrem sa ne hotarasca ei destinul?
Si apoi,bun,au facut experimentul.So what? Ce au de gand pe urma? Ce o sa se intample pe apoi?Nu am auzit nimic cu privire la chestia asta.Daca,sa zicem [si sa ne ajute Dumnezeu!] ca nu o sa se intample nimic care sa declanseze Apocalipsa,ce se va intampla pe urma? Cu ce ii ajuta? Vor sa "recreeze" lumea?

Ok,m-am convins! Nu meritam planeta asta! E o planeta frumoasa,pacat ca e locuita!

Well,Dumnezeu sa ne ajute!

Buuuuuun si pentru ca mi-e destul de somn si pentru ca eu chiar sper ca o sa traiesc mult timp si o sa fac tot ce mi-am propus [si credeti-ma,lista e lunga!],acum ma duc sa dorm,sa ma odihnesc! Daca maine voi mai trai,am treaba!Daca traim,o sa scriu maine!
Daca nu,vreau sa stiti ca imi iubesc blogul! Si o iubesc si pe mama! Si il iubesc si pe tata,acolo pe unde o fi el,pentru ca e tata,desi el a cam uitat cine e si cine sunt! Si imi iubesc bunicii si rudele si colegii si colegele [nu nu ii iubesc,dar tin la ei!] si imi iubesc noua camera [sunt tampita,stiu!],adica inclusiv patul [care e enorm si in care abia astept sa dorm acum]!!

Bun,gata! Noapte Buna! Sper sa ne citim maine!

1 comments:

Anonim spunea...

Cu siguranta o sa ne cititm si peste 5 ani :))
Daca e timp.
De intamplat, nu o sa se intample nimic si mi-e sila ca se face atata tam-tam pe subiectul asta.