Ioana sâmbătă, 6 septembrie 2008


Aseara,in Piata Tricolorului,la mine in Targoviste :X A fost VAMA si a fost genial,bestial,incredibil!

Am impins,am calcat pe picioare,m-am inghesuit,am zambit oarecum prosteste celor in fata carora ma bagam un pic cam nerespectuos,dar am ajuns in fata!Da,acolo langa gard,da,gardul de langa scena,aproape,foarte aproape.Am suportat tot ce a fost inainte,de la Trooper si Cargo,la pitzigirls de la Wassabi si baietii de la Fly Project,care au combinat pozitivele cu negativele,daca intelegeti ce vreau sa spun.M-au strans pantalonii,mi-au amortit picioarele,mi-a respins telefonul SIM-ul de doua ori de la vibratiile alea teribile,m-au enervat cocalarii aia din spate,pe fata carora se vedea ca n-au nicio treaba cu muzica de aseara,dar au venit asa,ca "e concert in oras"...dar a meritat! Vama a facut sa merite!MULTUMESC!

Multumesc instrumentistilor si multumesc lui Tudor! Ei au facut sa merite! Multumesc,Tudor, ca mi-ai adus marea mai aproape,m-ai facut sa simt ca pot merge pe sarma,mi-ai spus cum e la 18 ani si abia astept sa simt pe pielea mea :X,mi-ai explicat ce e un bed for love,m-ai incurajat sa ajung la radio,mi-ai pus o pila la politisti,sa nu ma traga pe dreapta cand o sa iau carnet,mi-ai lamurit treaba asta cu modelling-ul si,in final,te-ai intors pe scena pentru noi,desi nu aveai chef... azi :X Multumesc ca la final ai avut rabdare si ai fost atat de dragutz sa faci o poza cu o nebuna care in loc sa-ti multumeasca pentru momentele minunate pe care ni le-ai oferit,iti aducea la cunostinta ca n-ai cantat "Fericire". :"> Multumesc!

Iti multumesc ca m-ai facut sa rad si sa plang in acelasi timp,iti multumesc ca am ragusit si ca imi tziuie urechile si acum,iti multumesc ca am adormit cu versurile tale pe buze si cu imagini de la concert derulandu-se in mintea mea! Multumesc!

Intr-un cuvant,a fost genial,a meritat sa astept toata vara asta monotona pentru momentele de aseara! Si acum astept urmatorul concert,sper ca acolo sa aud "Undeva in Vama","Suflet Normal","Hotel Cismigiu" si lista poate continua...

In alta ordine de idei...diseara,diseara cred ca merg iar prin oras,dar nu pentru concert,canta Hi-Q,Taxi,Zdob si Zdub,Vank..hm,ma rog....o sa vedem.Dar ma duc sa mananc turta dulce si sa-mi cumpar o cana din aia cu zodie :))

Da...atat!Genial! I know You love me,God!Thank You!

Am sa saaaap,pan'aaam sa gaseeeeesc drumul catre ceeeeer sa-l priveeeeeesc.....


P.S. Poza este luata de pe blogul asta ! Multumesc!

1 comments:

FunInTheSun spunea...

daca esti amatoare de concerte VAMA si deplasari , tag me ! :)