Ioana duminică, 6 decembrie 2009

"Are omul dreptul să-şi smulgă din piept cel mai bun, cel mai nobil şi cel mai frumos sentiment? Cine ştie, poate singurul sentiment care ne justifică existenţa, care reprezintă bogăţia sufletului nostru?...Să-l calci în picioare, să-l distrugi, să te lepezi de el?...În numele cărei raţiuni?...Ca să obţii preţuirea oamenilor? Ce prostie! Să renunţi pentru alţii la tine, să renunţi la ce-i mai important în tine, la propria-ţi fericire?!"

T.D.Mostowicz - "Vraciul. Profesorul Wilczur"

De mult am vrut să postez citatul ăsta şi acum am dat din nou peste el. Cartea în ansamblu e specială şi merită citită, o recomand călduros!

***
Nu-i nimic, Moşule, stai liniştit, nu mi-au făcut rău lacrimile, nu mie...Oricum, eu tot te iubesc şi te aştept şi la anul, tot aşa drăguţ ca acum!

Sper că Moşu' a fost darnic azi cu toată lumea :)

4 comments:

Iulix spunea...

Nu-s deloc nimicuri!

O, Doamne! Ma bucur atat de mult ca ti-a placut cartea. E speciala, intr-adevar!

Iulix spunea...

aaa, si poate scrii si tu mai des...

eusunteu spunea...

stii ce am primit eu de la Mosu?
eeee nu stii
:>
iti zic eu ;x

Ioana spunea...

Si eu ma bucur ca am citit-o, probabil ca o s-o recitesc :>
Incerc...

stiu, ma :> :*