Ioana miercuri, 30 decembrie 2009

Ascultând nişte muzică de acum câţiva ani buni şi răsfoind prin albumul cu amintiri al minţii am ajuns la o concluzie. De unde până acum eram aproape sigură de faptul că băieţii nu-şi amintesc chestii mici, care au locşorul lor acolo, acum sunt convinsă că măcar unii îşi amintesc...şi încă aşa, cu lux de amănunte. Da, oricât de insensibili i-am considera noi şi oricât de puţin credem noi că le pasă...mie mi-a demonstrat chestia asta un tip de la care chiar nu mă aşteptam să aducă vorba despre subiectul respectiv, darămite să-şi amintească exact o replică pe care eu, personal, aş fi putut doar s-o parafrazez. Deci, da, băieţilor poate să le pese, băieţii pot fi sensibili, băieţii pot să surprindă uneori, chiar deseori.

Îi admir pe băieţii sinceri, care sunt în stare să recunoască nişte chestii . E drept, în faţa fetelor pe care abia încep să le cunoască şi într-o stare uşor...veselă să-i zicem. Am zis uşor, chiar foarte uşor.
Discuţie, el şi ea, timp de când se cunosc: câteva ore, cadru: festiv şi totuşi foarte degajat:

"[...]
Ea: dar oricum, nicio fată nu vă crede cu adevărat când spuneţi Te iubesc...
El: (zâmbet) păi nici...păi pentru că nici n...
El şi ea: ...nu e adevărat...
Ea: exact, de-asta şi zic.
El: ...da, aşa e, ai dreptate!
[...]"

Atât despre ei.

În altă ordine de idei, din nou aceeaşi problemă: nu-mi vine să cred că mâine va fi ultima zi din an :| Nici măcar nu mai fac vreun bilanţ, n-are sens, pentru că deja ştiu că anul ăsta am făcut mai puţine decât mi-aş fi dorit, dar am făcut şi lucruri la care nu mă gândeam anul trecut pe vremea asta. Nici planuri pentru 2010 nu-mi fac, vi le dau vouă pe toate, dacă le vreţi. M-am hotărât să nu mai trăiesc în viitor.

La mulţi ani!

8 comments:

ma ning in fluturi spunea...

"M-am hotărât să nu mai trăiesc în viitor."
buna decizie ai luat :)

george83 spunea...

cica la multi ani!...si apoi sa traim si sa nu mai facem planuri in viata :)

Ioana spunea...

Da, Alexandra, sa vad cat ma tine decizia asta :)

Hai ma Georgeee, facem planuri asa in mare, dar nu cum mi-am facut eu anul trecut si le-am facut varza :-j

La multi ani! :)

Iulix spunea...

Hey! La multi ani, sa fi sanatoasa anul urmator, sa ti se indeplineasca toate visurile (stiu ca ai multe), sa iei Cambridge-ul cu A, sa mia iti faci si tu timp pentru dezbateri, sa fi mai toleranta, mai buna, si sa scap de frustrari! ITi doresc numai bine, in general, nu doar pentru anul urmator. La fel si pentru prietena ta, Laura, pe care nu o cunosc.:))

>:D<>:D<:*:*

eusunteu spunea...

Iulia timp sa avem ca le facem pe toate, poate ne cunoastem noi :) un an nou bun :*

La multi ani si un an nouuuuuuuuu iti doreesssccc fataaaaaa :)) :*

Si cum nu ai facut fataaa nimic interesant, dar Force'u' ce fu`? :-w

>:D< Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuupiciiiii :*

eusunteu spunea...

*an nou fericit ma :)) na asa

si am scris la bautura ala la suc de mere cu vodca.

Iulix spunea...

am scris cam gresit. Abia ma trezisem!:d. Deci, visuri -> vise, sa fi -> ssa fii, sa mai iti -> sa iti mai, sa scap -> sa scapi. Cam atat!

Ioana spunea...

Fataaaaa, nu te-a invatat, fataaaaa, invatatoarea sa citesti? Unde am zis eu "interesant"?: "am făcut mai puţine decât mi-aş fi dorit, dar am făcut şi lucruri la care nu mă gândeam".Forceu' a fost exact lucrul la care nu ma gandeam.Da?...fataaaaa :> 8->
Da, pai ce sa zici si tu acum...lasa-mi mie sucu' de mere 8-> :)) :*:*:*

Iulia, multumesc de urari! Un an nou fericit si tie si numai impliniri sa ai!! :*