Ioana sâmbătă, 29 noiembrie 2008


Deci ce ziceati ca e viata pana la urma? Daca e un joc,e clar ca noi suntem cei care pierdem in final. Dar as compara-o mai degraba cu un meci de debate intre niste veterani si niste incepatori. Veteranii vor castiga,dar bobocii au dreptul sa lupte,sa lupte pana la capat pentru un meci frumos,onorabil,plin de momente din care sa aiba ce invata pana la sfarsit! N-ar trebui sa li se rapeasca sansa asta!
Asa si cu viata,toti vom muri candva,dar ar trebui sa avem dreptul sa luptam si sa ne straduim sa ne facem viata cat mai frumoasa,nu sa ni se spuna la un moment dat,cand lucrurile sunt cat se poate de frumoase : STOP JOC!


El n-a putut sa faca tot ce si-ar fi dorit,dar atata timp cat a jucat,a jucat onorabil si a schimbat pozitia velelor in asa fel incat sa-si duca vasul spre destinatie! Albert ne-a transmis tot timpul un mesaj,dar un mesaj pe care nu l-am inteles decat acum;acum am primit lectia : trebuie sa ne traim viata la intensitate maxima,sa traim clipa si sa luptam pentru visele noastre!


Poate nu e corect fata de noi,dar poate asa trebuia sa fie! Poate
acolo sus e mai multa nevoie de el decat aici! M-am revoltat,am incercat sa-mi raspund la intrebarea "De ce?" si nu am gasit decat o varianta : "Pentru ca asa a vrut Dumnezeu si Dumnezeu stie ce face!" .

Sunt convinsa ca nu i-ar placea sa stie ca plangem,sunt sigura ca nu ar fi vrut sa lase in urma decat zambete sau hohote de ras,asa cum facea mereu,peste tot pe unde trecea...si nu lacrimi!
In momentele astea trebuie sa trecem peste si sa ne amintim de ceea ce el ne-a invatat : viata merge mai departe! Meciul trebuie dus pana la capat chiar daca unul dintre discursuri schiopateaza sau cross-ul este saracacios! Numai jucand vom putea castiga!

Multumesc,Albert,pentru tot ce mi-am dat seama ca am invatat de la tine! Iti promit ca daca "papusha mica si sexoasa" va mai juca vreun meci de debate in viata ei,o va face cu gandul la tine si va da tot ce are mai bun ca sa castige! Cu o singura conditie : sa ii promiti si tu ca vei fi spectator si sustinator al fiecarui meci.Spune acolo sus ca ai vrea sa dea lumina putin mai mica,sa se vada mai bine imaginea si ia-ti un microfon performant,sa poti sa ne soptesti atunci cand vom fi in pana de idei!


Dumnezeu sa-l odihneasca! Nu-l vom uita niciodata! :-< :-< :-<

5 comments:

Anonim spunea...

Daca Dumnezeu vrea, se poate!
Imi pare rau! Foarte RAU!
:(

ma ning in fluturi spunea...

"Pentru ca asa a vrut Dumnezeu si Dumnezeu stie ce face!" aici chiar ai dreptate.in fata unor astfel de lucruri ,ne dam seama cat de mici suntem,cat de neinsemnati... dar ce e cel mai important e sa invatam ceva.E pacat ca Albert a fost pretul pentru lectia data de Dumnezeu..dar "asa a fost sa fie".Insa el ,acolo sus,ne multumeste pentru tot:pentru lacrimile noastre,pentru sperantele noastre,dar mai ales pentru rugaciunea facuta in acelasi timp.Sunt convinsa ca in ciuda faptului ca a pierdut meciul cu viata,a castigat un loc mai bun,in cer, alaturi de echipa sa-alaturi de ingeri.
Poate noua nu ne ramane decat sa ne rugam pentru mama lui-sa fie bine,sa-si revine din acest soc- pentru ca sunt sigura ca Albert asta ar fi vrut.
Poate tot ce s-a intamplat nu este decat un semnal de alarma pentru noi-care,din pacate,ne amintim de Dumnezeu decat in momentele grele.

Anonim spunea...

:( Asa a fost scris in stele, ca el sa plece mai devreme. Nimeni nu si-a dorit acest lucrut, dar Domnul l-a chemat, sa stea alaturi de El, sa ne vegheze pe noi. De acolo, DE SUS el ne vegheaza pe toti, si are grija ne noi...

Ioana spunea...

Da,Laura,e trist :-<

Ai dreptate,Alexandra,a trebuit sa platim un pret mult prea scump,dar uite ca mereu e nevoie de cineva care sa se sacrifice intr-un fel sau altul pentru "multime".Sa dea Dumnezeu sa intelegem lectia cat mai bine cu putinta! :(
Cat despre mama lui...ma pun in locul dumneaei pentru un minut si imi dau seama ca eu nu as rezista,nu cred ca as rezista :-<

Anonim,nu stiu cine esti,dar ai dreptate!Tare as vrea sa stiu ca el sigur ne vegheaza si are grija de noi...

Asa a fost sa fie! R.I.P.!

┬he°lici spunea...

deja knd spun ca-mi pare foarte foarte rau..e mult prea putin:(..mi.a placut foarte tare postul tau..