Ioana vineri, 7 noiembrie 2008

...isi face simtita prezenta.E frig si burnitzeaza,in magazine nu vezi decat trench-uri din alea de stofa,fulare,botine,cizme and so on,tre' sa inceapa reducerile [ha!?],mie mi-a schimbat sala de clasa,caloriferul e ca o "bad pisi/pitzi"adica "hot",adidasii nu-mi aluneca sa ma dau si eu pe parchetul din clasa,cand plec de la prega e din ce in ce mai intuneric si lista poate continua.
Intr-o oarecare masura imi place atmosfera,in alta nu.E logic,nu? Toti avem lucruri care ne plac si lucruri care nu ne plac.Sau momente in care anumite lucruri ne plac si momente in care nu.
Si pentru ca
Alexandra tine neaparat sa nu renunt la cariera mea de bloggerita,imi "arunca" din nou o leapsa.Cam grea de data asta,de ce? Pentru ca tre' sa scriu despre ce imi place si ce nu.Si sunt multe.Dar e bine.Multumesc,Alexandra,fiindca mi-ai redeschis apetitul,acum am "pofta" sa scriu pe blog :)
Deci,sa incepem.

Nu imi place:
-sa ma trezesc dimineata.Parca special suna ceasul fix cand ma intorc pe partea cealalta.
-sa invat la biologie.
-bancile absolut jegoase;cand plec de la scoala am coatele gri-negro-albastro-inchis.
-semaforul de la scoala si, mai nou,ala de la Muntenia.
-oamenii care se uita aiurea,nu vad ca s-a facut verde si eu tre' sa le transmit,zicand asa,ca pentru persoana de langa mine : "hai sa trecem ca E VERDEEE!"
-oamenii care se inghesuie in autobuz ca sa coboare,de parca soferul nu e om sau e batut in cap si nu intelege daca ii zici "O secunda,mai coboara cineva!"
-faptul ca nu pot sa merg mai des la tara.
-cand ninge si pe dedesubt e gheata...si nu se vede :-s
-oamenii ipocriti: "Vaaaaai,ce bine iti vine bluza asta!" cand de fapt respectiva pare un sac imbracata asa sau "Ce-ai,fataaaa,cum sa zic eu asa ceva despre tine?" cand de fapt o barfeste pe unde apuca.
-oamenii care nu sunt capabili sa ia niste hotarari si cand nu sunt multumiti de ceva nu fac nimic ca sa schimbe lucrul asta : "Aaa,pai ce sa mai facem acum?Asta e!" Nu ca asta e! Mai ales cand poti sa schimbi ceva.
-tipii aia care au stat in spatele meu la bal si ziceai ca au scapat de la zoo.oh,Doamne! si in general,oamenii care huiduie si ii critica pe altii,dar care nu ar fi capabili nicicand sa faca acel lucru macar pe sfert la fel de bine.
Mda,cam multe si putem continua.Trist!

Daaaaaaar,sa trecem la lucruri mai vesele.La lucrurile care imi plac:
-sa ma trezesc in weekend si cand realizez ca e weekend sa-mi pun patura in cap si sa dooorm.
-profa de studiu.
-engleza
-teatrul.de orice fel.sa privesc si sa joc.
-muzica
-VAMA
-blogurile
-sa citesc
-sa mananc ciocolata si cozonac si cirese si struguri si pepene.
-sa beau 3 in 1 :X
-mirosul de cafea
-marea cu tot cu mirosul ei
-sa privesc ploaia
-sa dansez
-sa visez
-sa ma uit la Mondenii
-sa-mi fac unghiile.
-galbenul si albastrul
-iubirea
-amintirile [mai ales din copilarie :X]
-sa glumesc
-sa primesc cadouri de la "prietenul secret" :)
Hm...si lista asta poate continua muuuuult.Dar cam astea imi vin in minte acum :)

Pasez leapsa catre Moniiiii si Laura [hai,poate nu scrii!] :)
I'll be back very soon...I hope :)

P.S.Multumesc prietenului meu fost secret :)

4 comments:

ma ning in fluturi spunea...

avec plaisir :)

Anonim spunea...

paiiiiiiiiiii
te baaaaat eu asa un pic pic pic :))
dupa ce citesc ION! =))

INeedADream spunea...

nici eu nu vreau sa renunti la cariera ta de bloggeritza pentru ca imi place cum scri:)>:D<

Ioana spunea...

Multsumeeeesc,Denisa :D >:D< Oricum,n-am de gand sa renunt,dar timpu' asta ma omoara 8-|

Laura,nu ma bati deloc.Hush,hush! :*