Ioana sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Long time,no...write :) But I'm back in business :)
Am primit o leapsa de la Alexandra si trebuie sa o onorez.Nu pot sa zic ca sunt tocmai keen on paintings,dar cu ocazia asta am mai descoperit si eu artisti si tablouri.Am ales "Impresie, rasarit de soare",tablou al lui Claude Monet.De ce? Simplu : imi da o senzatie de bine,de frumos,de liniste,de cald,de bland,de zambet,de inceput,de speranta...ma face sa ma simt bine! Ceea ce,cred eu,e foarte important : un tablou si,in general,o bucatica din orice arta trebuie sa-ti transmita ceva,sa reuseasca sa-ti schimbe cel putin expresia fetei dupa ce iei contact cu ea.
Si mi-e dor de un rasarit de soare...

Dau leapsa catre Oana si oricine o mai vrea :)

1 comments:

Anonim spunea...

Nu stiu ce leapsa jucati voi, dar n-am nicio stare sau impresie cand vad acest tablou. N-am nicio parere despre el.O fi el un Monet,dar... nimic