Ioana sâmbătă, 15 noiembrie 2008


Bun,e oficial! Ador dimineata de sambata.Pur si simplu! Sa ma trezesc fara nicio grija,sa ma ridic din pat fara sa vreau neaparat sa lenevesc,asta pentru ca stiu ca ma pot aseza la loc daca vreau,sa deschid geamul si sa-l las asa doar 5 minute fiindca se face frig,sa-mi fac un 3in1 caaald si sa-l beau ascultand muzica si chat-uind cu Laura sau privind la frigul de afara si la tipii aia doi care se trezesc mereu devreme ca sa stea impreuna 15minute :> Si ador mirosul de cafea.Doar mirosul.Nu pot sa zic ca imi place cafeaua,nu beau cafea,dar imi place la nebunie mirosul.Si imi place mult in timpul iernii,pentru ca imi da o stare de...warmth,cum ar zice englezul,o caldura nu neaparat fizica.

Uite greva,nu e greva!Eh,cu atat mai bine,ca doar nu altcineva decat noi ar fi fost bombardat cu materie.


In alta ordine de idei,simt nevoia de zambete! Dar nu neaparat sa zambesc.Pentru ca eu zambesc mult,des,aproape destul.Simt nevoia sa zambeasca si ceilalti,sa-mi transmita si din fericirea lor si sa fiu si mai fericita.Cred ca toti am fi mai fericiti daca am impartasi fericirea cu ceilalti si ....si daca ne-am cauta fericirea si n-am astepta sa vina.

Si trebuie sa inchei postul asta,fiindca desi am zis ca nu am chef de vreun film,ruleaza "Eu si printul" la tv.Genial film! Merita vazut de multe ori,my poor opinion... :) Nu ma mai pot concentra,deci...

Have dreams!

5 comments:

ma ning in fluturi spunea...

:D
ador mirosul de cafea :X si pe printul din "Eu si printul" :)

Anonim spunea...

M-am uitaaaat si o sa ma uit la partea a 2 a aziiii :X
si pacat ca nu mai e greva :(

Happilici spunea...

frumos post.

ar fi frumos ca si cei din jurul nostru sa invete sa fie fericiti, sa zambeasca mai mult...
dar pana atunci, macar noi sa le fin exemplu.

te pup

Summer.is.back spunea...

mie imi place cafeaua cu tot :X dar mirosul iti da asa o senzatie de caldura, de warmth cum ziceai tu :D

de printul din "Eu si printul" nici nu mai zic :X ... si accentul lui :X :X

Ioana spunea...

Alexandra,Mara,printul e,intr-adevar, ge-ni-al :X E prea...perfect :))

happilici,ar fi asa frumos daca lumea ar invata sa zambeaaaasca :) eu zambesc la multa lume si ma enerveaza unii ca se uita la mine ca la o ciudata...hey,people,voi sunteti ciudati! o viata aveti si in aia sunteti posomorati :">
si eu te pup!