Ioana duminică, 9 noiembrie 2008


Nu va fi un post prea lung,asta pentru ca tre' sa invatz la mate,la bio,sa scriu la engleza,sa citesc "The Picture of Dorian Gray" [:X] si "Jamaica Inn",sa ma odihnesc departe de lumina obositoare a monitorului and so on...
Mai sunt fix 40 de zile pana la vacantza de iarna,in jur de 30 de zile de scoala, daca scadem sambetele si duminicile,29 daca scadem 1Decembrie [care,apropo,pica luni :X genial,nu?],in jur de 25 daca nu punem la socoteala zilele din ultima saptamana, care nu sunt asa stresante.Nu mai calculez si cu eventuala greva,deci in jur de 25-26 de zile,maxim,sa zicem! :X
Azi am mancat o portocala si [asta e de fapt ideea postului] mi se parea ca miroase nu a o portocala obisnuita,ci a Craciun.Portocalele,mandarinele,nucile,covrigii si merele incalzite pe soba,cozonacul si salamul de biscuiti imi dau o senzatie de Craciun.Asa miroase in camera mea de la tara in zilele alea.Si e cald! Destul de cald incat sa stai in tricou si pantaloni scurti.Si e si mai frumos cand vii de afara,unde sunt -10 grade si iti dai jos cele 9-10 cojoace,pulovere pe gat si fulare si te asezi in varful patului cu o cana de 3in1 in mana si un zambet de multumire pe buze,privind un film din ala ca "Santa Baby" sau desene animate sau "Mos Craciun exista" de la ProTV sau ascultand "Let It Snow" sau "All I Want For Christmas is You" cu albumul cu poze vechi in brate... :X

Nu mai am rabdare.Alexandra si Denisa m-au molipsit.Vreau decembrieeee si zapada!
Dar mai e un pic si pana atunci:

Don't save it all for Christmas Day
Find your way
To give a little love every day...
Don't save it all for Christmas Day
Find your way
'Cause holidays have come and gone
But love lives on
If you give on
Love...

5 comments:

INeedADream spunea...

si eu am un chef nebun sa vina decembrie..deoarece sper ca va veni cu zapada:)vreau sa stau la fereastra si sa privesc fulgii la nesfarsit...

Imi place foarte mult cum ai descris camera ta de la tara...chiar m-ai facut sa imi imaginez atmosfera si sa imi doresc sa vina mai repede iarna>:D<

Ioana spunea...

Dadada,Denisa,si eu vreau sa vina o data :X >:D<

Florin,dai copi-peist si arati persoanei respective [daca se poate] si gata,nu ma minti ;)) Oricum,ma bucur ca te bucuri :P

iulia spunea...

mda....eu ador decembrie[si cam atat din iarna]in principal pentru ca e ziua mea.am atatea amintiri placute legate de iarna...zapada,colinde,focul din soba...bradul de craciun[desi acum stiu ca mos craciun nu exista:(:(,inca simt emotia descoperirii cadoului sub brad]s.a.m.d.
aa...uite niste versuri care imi plac mie mult:the weather outside is frightful,
But the fire is so delightful,
And since we've no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!:):):)

Summer.is.back spunea...

stand langa soba cu o cana de vin fiert din care ies aburi de scortisoara :X

daca o sa si ninga de Craciun, va fi un Craciun perfect!

Ioana spunea...

Foarte frumoasa piesa,Iulia,de aia am si mentionat-o in post...

It doesn't show signs of stopping
And I brought some corn for popping
The lights are turned way down low
Let it snow, let it snow, let it snow.... :)

Da,Mara,facem o petitie catre Moshu' : vrem zapada de Craciun, vrem zapada de Craciun :X Ar fi superb!