Ioana sâmbătă, 8 noiembrie 2008

-Pst!Dormi?
-Mnu.
-Tu-ti mai aduci aminte ce faceai cand erai mic?
-In afara de faptul ca spargeam tot ce gaseam prin casa?
-Hai,fii serios!
-Dar sunt! Nu,nu stiu,Ema,de unde sa-mi mai amintesc? Nici nu mai stiu ce am mancat zilele astea,tu ma intrebi de acum 20 de ani...
-Esti un insensibil.Nu ma intereseaza ce ai mancat tu ieri.Eu te intreb de chestii de astea dragutze,asa....adica,spre exemplu,cum te purtai la grădi’,ce “fixuri” aveai,ce jucarii n-ai fi dat la nimeni chit ca stateai cu ele in brate zi si noapte,cum o exasperai pe maica-ta,d’astea asa...
-Ema,e 3 dimineata!
-Si ce daca? La 3 dimineata nu gandesti sau ce?
-Nu.La 3 dimineata dorm sau ma rog...incerc...
-Bine.Da’ mai incolo imi zici? Hai ca e sambata si bem cafeaua amandoi.Imi ziiiiiici? ;;)
-Ma gandesc,da...o sa ma gandesc.
-Bine,atunci hai sa iti povestesc eu ceva:eram parca in grupa mica si luasem bulina rosie si....
-Eeeemaaa! Te roooog!
-Hai,stii ceva,niciodata nu-mi faci si mie pe plac.
-Da,ai dreptate,niciodata!
-Si cred ca nici nu ma asculti cand vorbesc cu tine,adica tot...
-Exact! Nici acum nu te ascult!
-Insensibilule!
-Urato!
-Gaaabi! Urata e camasa aia pe care ti-ai cumparat-o fara mine,ca sa nu zic nimic de maica-ta!
-Bine,ti-o dau tie atunci! Camasa,nu pe mama!
-Nici nu mai vorbesc cu tine! Sper sa nu te ia somnul pana la 8,cand o sa ma trezesc si o sa dau drumul la muzica,am aerobic! Pa!
-Si eu te iubesc!


Nu stiu de ce am scris asta sau cum mi-a venit ideea...ma rog :">

Cu ocazia asta,la multi ani tuturor Mihailor,Mihaelelor,Gabrielilor si Gabrielelor! Sa fiti fericiti si iubiti!
La multi ani in special Denisei si colegutzilor mei.Sa ne traiti! :*


Noapte buna!

3 comments:

ma ning in fluturi spunea...

si eu te iubesc ;))
da..superba :X si ai facut foarte bine ca ai scris-o :)

Anonim spunea...

daca era dupa mine , scriam o intreaga carte de la mini-povestea asta :))

Ioana spunea...

Multzu,Alex! :D

>:D< Sa fii fericita,Denisa!

Si de ce nu scrii,Laura?Hai ca iti dau voie cu conditia sa ma lasi sa scriu eu prefata,ca sa mentionez sursa de inspiratie :))