Ioana miercuri, 29 aprilie 2009


Nu stiu exact ce e :) E o leapsa, deci sa incepem :)

1)Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si găseşte rândul 4.
"Cum umbrele se-mbraca in zale ferecate" [Eminescu-Poezii]

2) Intinde-ti bratul stang pe spate cat de mult poti. Ce atingi?
aer :)

3) Care a fost ultima emisiune pe care ai vazut-o la Tv?
Cronica Carcotasilor

4)Fara sa te uiti la ceas, spune ce ora este?
21.05

5)Acum uita-te la ceas. Ce ora e?
21.04 :)

6) Cand ai facut ultimul pas afara? Ce faceai?
Intram in scara blocului.

7)Inainte sa incepi chestionarul acesta, ce ai facut?
Am completat o alta leapsa :)

8) Ce porti acum?
pijamale :X

9)Ai visat noaptea trecuta?
cred ca da :-?

10) Cand ai ras ultima data?
astazi :)

11) Ce e pe peretii camerei in care te aflii?
chestii, nu stiu : ))

12) Care e ultimul film pe care l-ai vazut?
Ratiune si simtire...ma rog..juma'te :)

13) Daca ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii?
habar n-am.cred caaaaa mi-as face rezerve de ciocolata si as pleca la mare si apoi vad eu :>

14) La ce te gandesti acum?
la ziua de maine

15)Daca ti-ai putea pune o dorinta, si stii ca se va indeplini, care ar fi aceea?
pai daca va zic nu se mai implineste :)

16) Imagineaza-ti ca primul tau copil este o fata, cum ai vrea sa o cheme?
Maria

17) Imagineaza-ti ca primul tau copil este un baiat, cum ai vrea sa il cheme?
David

18) Gata. asta a fost tot. Mai vrei?
Mda :)


4 comments:

ma ning in fluturi spunea...

mie da ;))

eusunteu spunea...

David ca Beckham ? =))

si Maria ca "Maria Ioanaaaa tu esti campioanaaa" :))

Ioana spunea...

tie ce da, Alexandra? ;;)

nu "Deivid" ca Beckham..."David" ca pe vecinul meu de etaj :> :)))

si nu Maria ca "Maria Ioana, tu esti campioana" ca deja am fi doua campioane =))

eusunteu spunea...

haiiii lasa ca stiu eu