Ioana duminică, 12 aprilie 2009

...trece timpul si prea putin traim.
...uitam lucrurile cu adevarat importante.
...ne schimbam conceptiile.
...renuntam la lupta.
...tragem concluzii.
...devenim indiferenti.
...aruncam cuvinte fara sens.
...ne plictisim.
...pierdem persoane dragi.
...plecam.
...se termina tot ce e frumos.
...ne suparam.
...ii judecam pe ceilalti.
...facem unele alegeri.
...ne pierdem entuziasmul.
...ne imbatranim sufletele.
...acuzam.
...mult prea repede.

Asa e sau doar mi se pare mie? Bine ar fi sa mi se para.

Postul asta se dorea mai "filosofic" un pic, dar l-am inceput mai devreme cand aveam alta stare.Acum sunt mai zambareatza si de-aia nu am continuat sa fiu profunda :))

Laaaa multi ani, florilor! Si Florinelor si Florinilor!

Siiiii Mihaaaaa :*:* Speciiiiial : 17 ani infiniiiiiiiiiit ! Cum ar zice Naomi : "Te iubesc, fah, da-te dreacu' de shtoarfa!"  :)))))

4 comments:

eusunteu spunea...

ti se pare

Ioana spunea...

cum ziceam...ar fi bine sa ai dreptate 8->

eusunteu spunea...

mereu am dreptate :))

Ioana spunea...

hahhhaaa.ce sa zic,maaaa :))
bine,ai :-"