Ioana miercuri, 15 aprilie 2009




Ba e cald, ba e frig, ba e soare si adie un vant placut, ba ploua si te zboara cate o rafala, ba imi place si zambesc, ba ma deprima si imi cad colturile gurii.E nasol.Si e nasol pentru ca asta e vacantza de primavara.Si pentru ca de azi intr-o saptamana merg la scoala.Bleah.

E prea scurta vacantza asta si tocmai de asta ma plictisesc.Nu glumesc.Nu pot sa-mi fac un program de vacantza de vara, pentru ca abia ce ma obisnuiesc cu el si pampaaaam...vine saptamana viitoare.Deci nu.Si atunci...mhm, ce sa facem? Nu-mi place sa ma uit la filme singura [mdaaa...laura, avertisment pentru vacantza de vara, pregateste-te sa revezi filme :))], deci movies mai putine.Spre deloc.Blogguit sa zicem ca da, numai ca daca din vacantza asta scurta nu-ti irosesti cateva zile cu vaitat si ghemuit prin patura, nurofene si algocalmine, genoflexiuni si abdomene [ca cica functioneaza...haha,aiurea :|] nu esti TRU si atuuuunci statul pe scaun la calculator nu e cea mai buna alternativa.

Buuuuun.Altceva.Facem la engleza? Facem si la engleza, dar nu ne trage sufletul sa facem Reading, Use Of English si cu atat mai putin Writing.Cum Speaking nu pot sa fac singura de nebuna prin casa, eventual cu oglinda in mana, atunci singura solutie e sa-mi ciulesc urechile la tipii si tipele care, dupa caz, zici ca ori sunt nemancati, ori au mancat stricat, ori ii alearga cineva, ori sunt plictisiti de viata, ori acuma vin si-ti dau doua perechi de palme, ori zici ca au tras dintr-un balon cu heliu ori...ori...ori...

Cu jocurile mai putin.Sa zicem ca mai butonez telecomanda, dar la cate chestii supermegainteresante sunt la TV, ii tocesc tastele degeaba.Sau DE GEABA. Ca atunci cand este chef eu si cu Laura mai speriem cate un copil agramat ratacit pe un forum.Muhaha :)

De citit cred ca ma apuc in seara asta, desi mai am vreo cateva carti incepute.Dam cu banu' pe care o citim.Sau tragem la sorti.Sau facem cu alabala-portocala sau cuuuu antante dizemanepe :)

Ca sa fie totul frumos, nu mai mergem la biserica de Pastele asta, deci plecam la tara abia vineri. Mda.Si Laura pleaca maine >:P

Nu mai am chef, pur si simplu.Am ajuns sa numar zilele pana la vacantza de vara, ce sa mai zic ca vin si tezele si nici nu vreau sa-mi inchipui ce stressss o sa fie.Prea multi oameni stresati la scoala si pe strada si peste tot si alergam si alergam si ne grabim nu stiu catre ce...ca oricum tot acolo ajungem :-j

Ehe, sa zicem ca e de la astenie, desi nu sunt asa convinsa.Mdaaa...


3 comments:

eusunteu spunea...

Baaaa jumate din vacanta asta am fost sau nu stiu la ce timp sa vorbesc, dar na cred ca toata vacanta o sa fiu racita si punct. Pentru teze cine se mai streseaza daca nu Ioanaaaa!? Eu nuuuu. Pentru ca am mediile aranjate pe sem. 1 asa ca ce sa ne mai stresam ...doar vine calduraaaa... :)
Si ce tot astepti vacanta de vara ca o sa fie , de fapt, MAREA PLICTISEALA.

ma ning in fluturi spunea...

da.ioana tu:)

bilete avion amsterdam spunea...

felicitari pentru blog!