Ioana duminică, 7 decembrie 2008

Suntem in 7 decembrie si afara nu ninge,nici macar nu ploua si nici macar nu e innorat...e soare! Cat e de cald sau de frig,n-am idee,dar starea pe care mi-o da ceea ce vad pe fereastra nu e nicidecum cea despre care vorbeam in "Miros de Craciun",iar daca nu ar fi colindele care se aud din boxele mele acum...it would be even worse.

Teze mai sunt inca 3 de dat,agitatia ultimelor doua saptamani de scoala ma streseaza teriiiiibil, dorul incepe sa-si faca simtita prezenta,neputinta in care ne aflam cu totii in fata unor lucruri incep sa o realizez mai bine pe zi ce trece,speranta continua sa ma insoteasca si incerc sa ma conving ca poate a fost mai bine asa dar nu pot sa nu ma mai gandesc acolo.Inteleg acum si ce zicea profa de psiho la ora : "Cand suntem supusi actiunii a cel putin doi stimuli,este imposibil sa ne focusam pe unul singur si sa il/ii ignoram pe celalalt/ceilalti." Da,e imposibil si tind sa cred ca e doar inceputul!


Vom trece peste fiindca trebuie sa supravietuim,asta e natura umana [
nu supravietuiesc speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci cele mai usor adaptabile...],dar inclin sa cred ca exista rani care nu se inchid niciodata,care prind doar o crusta suuubtire si sensibila la orice atingere.

Eh,acum ceva vreme Alexandra imi pasa o leapsa,ma ruga sa-l ajut pe Georgica.Din pacate, pozele cu copilul Ioana sunt undeva in niste albume de la tara,unde,spre nefericirea lui Georgica,dar mai ales a mea, nu am reusit sa ajung de mult timp.Ii promit lui Georgica,oricum,ca le voi posta imediat ce fac rost de ele :)


As putea sa stau si sa scriu inca vreo cateva ore de acum incolo,as putea sa ma bag in patura cu "La raul Piedra am sezut si am plans" in brate si inca o cana de ceai de capsuni,dar am niste efecte ale organizarii procesuale,niste argumentari de specii,niste factori care influenteaza calitatea produselor,niste orbitali hibrizi si multe alte chestii care ma asteapta prin caiete...:-<


P.S.N-are nimeni ciorapei ca ai mei [stiu ca sunt sosete dar nu rima] :> :> Multsumesc,cole mea >:d< :*



5 comments:

INeedADream spunea...

foarte draguti ciorapeii:)sa ii porti sanatoasa.

ma ning in fluturi spunea...

:X:X:X:X...ce bine ca il ai mereu pe mos craciun aproape.sa-l rogi sa-ti aduca cate ceva de fiecare data cand ai nevoie..:)

Anonim spunea...

haha recunoaste ca eu te-am inspirat in marea majoritate a postului :))
adica ce sa mai .. suntem niste genii :>
ciorapeii sa nu mai zis sunt de DIVE :))

pupiciiii :* [normal]

Anonim spunea...

zic* [graba]

Ioana spunea...

mutzu',denisa :D

da,alexandra,cum imi doresc ceva,deschid dulapul si gata :> :X

da,ma,poti sa dormi linistita.ai dreptate,m-ai inspirat :))
daca vrei,iti imprumut si tie ciorapeii mei sa faci o poza cu ei :>
pupiciiiii.