Ioana miercuri, 31 decembrie 2008


Bun, am mai terminat de scris o carte.Adevarul e ca, uitandu-ma in urma, realizez ca are si o groaza de stersaturi, dar si o groaza de pagini curate...aproape perfecte!

Si e frumoasa pentru ca e a mea...si pentru ca nu pot da timpul inapoi ca sa evit petele, incerc sa vad si partea mai putin nasoala a lucrurilor.Si nu trebuie sa ma chinui mult.
E o carte frumoasaaaa, are fix 366 de pagini, unele pliiiine,pline, scrise pe muchie, altele nu chiar asa...pe unele le citesc cu zambetul pe buze, altele imi umezesc ochii, dar impreuna formeaza un volum frumos, care va fi asezat in biblioteca vietii mele la loc de cinste,ca toate celelalte!

Sper ca voi sa va bucurati citind cartile voastre cel putin atat cat ma bucur eu citind-o pe a mea!

La multi ani! si un An Nou cat mai fericiiiiiit! :)

5 comments:

Anonim spunea...

Eu ma amuz de cartea mea ... de fapt de volumele scrie ani de-a randul. Cred ca imi e rusine =)) cu ele.

"Introduceţi literele aşa cum sunt afişate în imagine."
[ca sa vezi ca am gresit prima data, asta dupa doar 1 pahar de vin :))]

ma ning in fluturi spunea...

frumoasa comparatie:* la multi ani!

Ioana spunea...

Si ce daca? Si eu ma amuz cu a mea :)) Dar sunt ale noastre,maaa :>

Eh,doar o data pe an e Revelionu', merg mai multe pahare :))

Multumesc,Alexandra.Sincer,m-a inspirat un sms pe care l-am primit de la Denisa :">
La multi ani si tie :*

Anonim spunea...

pi.es: scoate poza cu copilu` astaaaa :)))

Anonim spunea...

Felicitari pentru carte si la multi ani! :*