Ioana vineri, 26 decembrie 2008


Nu,nu e vorba de melodia aia a Shakirei, care [dacă tot veni vorba] e chiar draguţă. Nu e vorba de fapt nici de regulile unui joc, nici de regulile de circulaţie sau mai-ştiu-eu...
E vorba de regulile tâmpite facute de oameni, pentru că - la naiba! - chiar există şi încă câte [aşa, şi ce dacă e cacofonie? ăsta e blogul meu şi eu fac regulile aici,oookaaay? :) ]

Bun.Să vorbim despre reguli tâmpite! Acolo, nuuu, la stânga, băăi..nu trebuia aşaaa, nu vezi şi tu că n-ai respectat cerinţele? Mai în centru sauu...nu, de fapt las-o baltă că nu ai făcut cum ţi-am zis, nimic nu faci cum trebuie!
Nu, zău? Cine zice? Am o părere despre chestia asta: NOT! Un debater ar zice: "Aveţi dovezi? Palpabile..." Da, dragă, am! Calmo!

Exemplul numărul 1 (unu) : literatura! "În ultima strofă a poeziei "Lacul" de Mihai Eminescu punctele de suspensie au valoare expresivă şi sugerează regretul neîmplinirii visului de iubire : "Dar nu vine..."." Eeee, nu mă înnebuni! Facem pariu? De unde ştii tu că regretă el că n-a venit gagica? Poate a zis-o pe un ton de genul : "Haaahaaa, fraierilor, ce v-am păcăliiiit (cu nasul prăjit :))). N-a fost pe bune, am vrut doar să văd cum reacţionaţi! Glumă, măă!"
Eu în locul lui Eminescu şi celor asemenea lui, Dumnezeu să-i odihnească, m-aş răsuci în mormânt să văd cum fiecare debitează noaptea câte o chestie şi apoi vin şi o impun de parcă s-ar fi plimbat ei cu "badea Mihai" de acasă până la lacul cu nuferi galbeni înainte să scrie poezia şi i-ar fi zis badea Mihai : băăăi, vezi că asta şi asta vreau să zic prin puncte-puncte.
Şi aşa apare o regulă.Câţi dintre noi nu ştim că punctele de suspensie se folosesc ca să exprime asta şi asta şi asta? Scurt, clar şi cuprinzător.Mă, eu ştiu că literatura face parte din latura umanistă, de ce nu-i lăsăm pe oameni să decidă fiecare ce imagine i se formează când vede punctele alea de suspensie?

Da, ştiu că am exagerat dar mi se pare că de multe ori se insistă pe chestii fără rost şi în loc să se promoveze cultura şi ideea că un om, în adevăratul sens al cuvântului, trebuie să mai citească şi altceva decât ziare, reviste, pagini web şi etichete, se merge pe sistemul Predare-Primire, pe sistemul Îndopare. Şi care sunt efectele sistemului ăstuia ştiţi şi voi.E ca atunci când mănânc eu ca o Milka Happy Cow ce sunt şi aperitiv, şi felul întâi, şi felul doi, şi ciocolată, şi prăjituri, şi struguri, şi popcorn şiiiii multe altele şi apoi ghiciţi ce fac toată noaptea.M-am ales cu ceva? Răspuns corect,nu!

In concluzie, deşi am deviat mult, literatura are prea multe reguli pentru ceea ce este ea.Părerea mea...

Exemplul numărul 2 (doi) : Învăţământul şi sistemul de admitere în diverse cicluri de studiu din România . Mai are nevoie de comentarii? Cred că este arhicunoscut.Pentru ce îţi trebuie mediile din generală de la limba hindi ca să intri la liceu de mate-info? Pentru ce îţi trebuie mediile din liceu de la biologie ca să intri la fabbv? Aaaa, nu poţi să studiezi bursa dacă nu ştii câte feluri de fasole hibridă există sau cum respiră broaştele? Am înţeleeeees, scuze!
Ce să mai zic despre logica teribilă pe care trebuie să o aibă respectivul/a/ii/ele care a/au hot[rât că elevii de la liceele economice trebuie să facă M2? Aaaaa, nu dau ei majoritatea la ASE, unde le cere M1? Şi eu de ce auzisem aşa? Scuzeee!
Astea sunt nişte reguli tâmpite în viziunea mea.

Mai vrei? Avem milioaneeee de ideeei....

Să vorbim şi despre superstiţii, dacă le pot spune aşa?
Cel mai mult îmi plac regulile alea pe care trebuie să le respecte o fată când e pe stop. Subiect tabu? Dacă aşa ţi se pare citeşte rândul 4 al acestui post şi dacă nici aşa nu-ţi convine vezi că în dreapta sus de tooot e o pătrăţică roşie cu un X (ics), care, dacă funcţionează după regulile după care a fost gândită o să facă o magie şi o să-ţi dispară pagina asta.
Revenim!
Fetelor, trebuie să şiţi că în acea perioadă a lunii nu trebuie să facem maioneză, să privim bebeluşi, să mâncăm ciocolată, să ne uităm în aceeaşi oglindă cu o fată care nu e în acea perioadă a lunii şi mai aleeees....să nu cumva să facem baie! Fun, nu? :| Cică maioneza se taie, bebeluşii săracii fac boli de piele, cu ciocolata nu mai ţin minte exact, fetele nenorocoase or să se umple de bube pe faţă, iar cu baia...nu ştiu, probabil o să ne udăm :| Că altă explicaţie eu nu găsesc.
Frate,dar ce avem? Zici că suntem ciumate,nu că ni se întâmplă ceva normal.

Ok, nu sunt out of ideas, dar sunt out of order pentru că azi-noapte la 1 juma'te jucam avioane şi chiar am nevoie de somn.
Voi aveţi reguli care vi se par tembele? Gândiţi-vă dacă aveţi timp şi chef şi dacă nu aveţi de învăţat la biologie şi de făcut o incursiune în inima lui Ion Pop al Glanetaşului ca mine :)


Pi. Es. : Ce v-a adus Moşuuuu'? :D

Pi. Pi. Es. : Stay tuned, următorul post va dezvălui o nouă (sau veche?!) faţă a Ioanei şi îi va fi dedicat lui Georgică :))

4 comments:

ma ning in fluturi spunea...

super...deci ne intoarcem in timp nu? ;))

INeedADream spunea...

Chiar ca reguli tampite...te sustin:)

Anonim spunea...

Punctele de suspensie, adica regula asta asa a fost pusa la misto ... stii ca sa mai aberam si noi ceva prin lucrari... "Mda si punctele de suspensie exprima regretul... nefericirea etc etc etc"
Ma rog... eu una, ca tot ai deschis subiectul asta, nu prea inghit chestiile astea din literatura ... cu "demonstrati ca este opera nustiudecare ... Mi se pare cel mai mare cacat. Chiar nu pot sa inteleg de unde au aparut cacaturile astea si de ce trebuie sa le invatam. Iti bati capu` cu enspe mii de comentarii si ramai cu un cacat. :|
Ma rog nu pot sa ma explic bine ca am nervi dar ah.
Sa se impuste cine a inventat comentariile si definitiile si AHHHHHH :|

Tu mananci cam multa Milka Happy Cow.

"Fetelor, trebuie să şiţi că în acea perioadă a lunii nu trebuie să facem maioneză, să privim bebeluşi, să mâncăm ciocolată, să ne uităm în aceeaşi oglindă cu o fată care nu e în acea perioadă a lunii şi mai aleeees....să nu cumva să facem baie! Fun, nu? :| Cică maioneza se taie, bebeluşii săracii fac boli de piele, cu ciocolata nu mai ţin minte exact, fetele nenorocoase or să se umple de bube pe faţă, iar cu baia...nu ştiu, probabil o să ne udăm :| Că altă explicaţie eu nu găsesc."

hahahahahaha asta mi-a placut.
de unde le-ai auzit?
eu in primul rand nu stiu sa fac maioneza .. deci mi se "taie" asa... dupa aia faza cu bebelusii nu o cred. si faza cu baia... cum pnm sa stai nespalataaa ? =))))))))

Ma pish pe invatamantu` romanesc.

[sterga postu` de mai sus cu linku` ca am pus din gresealaaaa]

Ioana spunea...

Mersi de sustinere,Denisa :)

Stiu,Laura...mai bine ne-ar lasa sa citim ce ne place si am discuta pe marginea lor la ore.Sigur am ramane cu ceva.
Oricum,am constatat ca pe noi nu pregateste nimeni pentru viata la scoala...ne pregatesc pentru teze,pentru bac,pentru alte examene,dar pentru viata? :|

Iar cu regulile aelea tampite....ne-au dat odata brosuri d'alea Always,stii...si scriau acolo mituri :)) Si unele,pe net le-am gasit :)))