Ioana marți, 22 iulie 2008


Maine e ziua mea.Finally! Maine fac 16 ani.Maine o sa plec la Amara.Maine o sa merg cu personalu'.Maine o sa facem debate in tren.Maine o sa primesc maxim 5 sms-uri,daca le primesc si pe alea.Maine...ehm,gata...nu stiu ce o sa mai fac :))
Oh,au trecut 16 ani,mai trece de doua ori pe atata timp si o sa am aproape juma' de secol.Oh,ce repede trece timpul,ce repede trec minutele,orele,zilele...viata! Let's live,people! I mean, live, not breathe!

Nu stiu ce sa mai scriu,vreau sa mai scriu ceva,dar nu stiu ce.

Aaaa,da...azi a plouat.Dar a plouat! M-a facut fleasca,cel putin la picioare.Mi-ar fi placut daca ar fi fost doar sa ma plimb prin ploaie,fara stres,dar asa....trebuia sa ajung de colo,colo,repede,am luat toate lacurile,mi-am facut nervi,m-am stresat ca nu gaseam un taxi...ghhh!

Altceva,hum...ce altceva? Vreau la mare,dar asta stiti deja.

Oh,inchei aici ca sunt prea plictisitoare.Vin duminica dar n-o sa am net o saptamana si ceva,deci,cam asta e.Ne mai citim,nu stiu cand...Pupici.


P.S.Would you buy me a summer,please? :X

P.S.2 Tocmai a inceput sa ploua.Ma duc sa privesc :X

3 comments:

ma ning in fluturi spunea...

mai sunt aproximativ 14 minute si e ziua ta..:)
hai sa fiu eu prima;))
la multi ani:* sa ai parte de tot ce iti doresti,sa gasesti o vara la reducere ;))..poop si sa aveti bafta la amara:*

INeedADream spunea...

La multi ani!Sa ai parte de tot ce iti doresti sa si nu incetezi niciodata sa visezi:*

Anonim spunea...

*aici cu intarziere :))

La multi ani! :*