Ioana joi, 17 iulie 2008


Vreau sa zambesc mai des.
Nu,n-am inspiratie,as vrea sa scriu ceva interesant,dar nu ma ajuta nici  creierul,nici ...degetele.Nu e chiar prea tarziu,dar mi-e somn,foarte somn,cred ca ar fi bine sa merg la culcare.Vai,cat o sa-mi lipseasca vacantza asta :-<>Helau,sa zambim :)

Imi place piesa asta ,mult de tot :X Ma face sa zambesc,da :) Pup pentru Laura,care mi-a...facut cunostinta cu ea.
Si ma mai fac sa zambesc copiii care se joaca in spatele sau in fata blocului,pentru ca imi aduc aminte de mine cand eram copil,vreau sa zic...mai copil decat acum.Imi dau seama si ma bucur mult de tot ca nu mi-am pierdut spiritul de copil,sunt multe momente in care sunt fericita si rad ca un copil,sau seri in care sunt asa obosita si dorm ca un prunc;singura diferenta e ca,spre deosebire de unii dintre ei,eu nu dorm niciodata,dar niciodata,cu gura deschisa.
Zambesc cand imi aduc aminte de copilarie.Sunt fericita si acum pentru ca invat incet,incet sa ma bucur de fiecare clipa,dar tot am niste nemultumiri : pepenele nu mai are acelasi gust ca atunci cand eram mica si il mancam in curte,la tara,pe iarba;sa fie "de la ei",de la...incalzirea globala,sau, pur si simplu,mirosul de iarba si sucul care mi se scurgea pana pe coate sa fi fost "condimentele" care ii dadeau gustul ala deosebit? Inghetata nu mai e chiar un deliciu.Aici totul e clar: nu mai e la fel de buna,dar si faptul ca mama imi dadea foarte rar cand eram copil,fiindca raceam des, o faceau sa fie delicioasa.
Si mai zambesc cand ploua.Nu stiu de ce,dar de la o vreme privesc fascinata ploaia, inchid televizorul,opresc muzica si orice alta sursa de zgomot,ma asez langa fereastra deschisa larg [asta daca ploaia nu e prea puternica si nu izbeste fix pe partea mea] si privesc.Privesc si zambesc,nu stiu de ce,dar clar,atunci sunt fericita.Simt un nod in stomac,parca imi vine sa plang de fericire si privesc fuga picaturilor de ploaie,care parca se intrec,vor sa vada care ajunge mai repede pe pamant,un pamant uscat,insetat si care miroase a fericire,a multumire dupa o ploaie sanatoasa.
In ultima vreme zambesc mult oamenilor.Zambesc vanzatoarelor de la magazine,functionarilor de la banca sau de la firma de telefonie unde pierd ore intregi sa platesc niste facturi care,colac peste pupaza,nici macar nu sunt ale mele,zambesc vecinului de la parter,care,desi il salut mereu,imi raspunde in sila,atunci cand imi raspunde ; nu inteleg de ce si de multe ori am zis ca mai bine nu-l salut,dar,in fond si la urma urmei,pe mine nu ma doare gura si cel care pierde e el,fiindca nu merita sa fii prea serios si imbufnat tot timpul.Mai zambesc,ca fapt divers,florilor,stelelor si astept sa vina vremea cand ii voi zambi marii.Imi zambesc mie cand fac ceva ce imi dau seama ca ma face fericita,dar,mai ales,cand face ceva ce ii face pe altii fericiti.Imi place sa adorm zambind,sperand asa ca voi visa frumos si voi zambi si in vis.Partea frumoasa vine atunci cand ma trezesc zambind.De unde stiu ca ma trezesc zambind? Nu stiu,simt...asa simt,simt ca,desi poate buzele nu poarta un suras atunci cand deschid ochii,sufletul meu-da.[NB! a nu se pune la socoteala zilele in care am lucrari,in special la biologie :))]

Si cel mai bine ma simt cand zambesc...vietii! Ii zambesc atunci cand imi ofera ceva frumos,dar ii zambesc si atunci cand e mai dura,ca sa priceapa ca sunt mai puternica decat isi inchipuie.

Imi place sa zambesc si vreau sa zambesc des,foarte des,cat pot de des.Viata e prea scurta ca sa o pierdem plangand.
Stiu ca am promis un post viitor despre lacrimi,dar,ziceti voi,nu-i mai fain sa fii fericit,sa zambesti,cu buzele si cu inima? :)

Ma retrag,am putina treaba,trebuie sa zambesc,sa adorm zambind,sa zambesc toata noaptea si sa ma trezesc zambind.Noapte buna! :)

Zambiti,maine poate fi mai rau!

P.S.Uitam sa va spun.Am reusit in sfarsit sa ajung la finalul jocului cu stelele si dorinta.Sa fie pentru ca le-am zambit? :)

2 comments:

ma ning in fluturi spunea...

pe mine m-a facut sa zambesc posa ta :X
si cred ca era mai buna inghetata pentru ca nu o mancai numai cu gura..contribuiau un pic si obrajii;))

Anonim spunea...

" vecinului de la parter,care,desi il salut mereu,imi raspunde in sila,atunci cand imi raspunde " =))

nu imi vine sa cred =)) =)) =))

si tu ai :-s asa vecin? =))si mai sta si la parter =))? =))
CE OAMENI! =))

Poate e cate unu` in fiecare oras/bloc/scara =))