Ioana miercuri, 2 iulie 2008


Ultima noapte in Targoviste,la mine in casa,in patul meu...:> Da,abia astept serile ce vin...acolo e mai racoare si e bine,chiar daca tre' sa te lupti cu niste gargauni negri absolut oribili,pe care pur si simplu nu ii suport...
Imi iau carti si muzica,mai pierd vremea la tv,stau afara,ma plimb,fac exercitii,alerg,joc badminton si volei,carti si rummy and co.,pierd serile afara,numarand stele si cautand febril Carul Mic,citesc noaptea si dorm pana la pranz si reiau totul a doua zi...
Pana atunci tre' sa ajung acolo...implica stres,bagaje,caldura,dar ce mai conteaza cand sunt acolo?

Poate imi vin idei si o sa incep sa scriu ceva mai interesant cand ma intorc,nu numai post-uri de astea lipsite de gust,sare si piper...

Ne mai citim cand o sa ma intorc.Sper sa am ce impresii sa notez :P

Vacantza placuta! Pe curand! :*

3 comments:

ma ning in fluturi spunea...

unde ai tara?(adica bunicii..:P)
si posturile tale nu sunt lipsite de sare si piper:)din contra:)
vacanta placuta :*

Ioana spunea...

@a1e : nu stiu exact cand o sa revin,dar e foarte posibil sa ma mai intorc si sa plec inapoi :)

@mnif : bunicii ii am la P[i]ersinari :)
si multumesc! si vacantza placuta si tie :*

Anonim spunea...

ma urata mica ce estttti

ghici ce !


plec la mareee [duminica] :)) >:)


si da toata lumea vede marea inaintea ta anu` asta :X :))

las` ca fac poza :X :*


pi.es.:vin repede :*


baa si tu cand vii? ;;) :-w