Ioana vineri, 22 august 2008


Helllllooooo!
Dupa o luna de zile,scriu din nou :) Am fost plecata,am avut treaba,am renovat,am o camera noua,n-am ajuns la mare,e posibil sa merg la munte,mai e un pic si vine toamna,incepe scoala,ore,lucrari,teze,vacante scurte,ore din nou,stres,biologie,dirigu',pauze scurte,timp putin,inceput de gastrite de la chipsuri si cola [noroc ca le scot astia]....ugh,lista e mult prea luunga...

Ma rog,mi-era dor de comunitatea online,mi-era dor sa tastez,sa ascult muzica,sa navighez pe 56454798744 de site-uri deodata,sa nu raspund mesajelor de pe mess de genul "Sal! cf/cmf?...ahamzz,bene,u...?..",sa caut poze dragutze,sa ma amuz pe bloguri de genul acestuia,sa-i citesc blogu' lu' L.,sa mai stau cu ea la o mica barfa despre *******,sa ma gandesc la toate nimicurile...

Si-mi mai e dor de zapada....da,sunt un pic plecata,stiu...nu,nu mi-a trecut dorul de mare.As pleca si maine,dar parca mi-e dor si de zapada si putin de iarna.De diminetile cand ma trezeam la 8.30 si afara era friiig si in casa cald,si beam 3 in 1 fierbinte si ma certam cu diverse caiete...eh,toate trec si vin altele si iar altele....that's life :)

Cand a trecut vara de fapt?Sa fi trecut pe langa mine?  Eh...."toate trec,nu-i nimic,viata merge mai departe,cad si ma ridic si mereu imi zic...nu-i nimic!"

E tarziu si totusi devreme.E devreme pentru ca "Grey's Anatomy" incepe la 1,tarziu pentru ca mi-e somn,mi s-a dus si inspiratia...
Aaaa,da...am inceput sa vizionez Grey's Anatomy si The Ghost Whisperer. Imi plac,mi se par faine :-?

Eh,gata ca incep sa spun numai banalitati,devin plictisitoare,ma plictisesc chiar si pe mine si nu e dragutz deloc...

Noapte buna!

2 comments:

Anonim spunea...

The Ghost Whisperer e genial si daca mai urmareai si Lost aveai 'pachetul' complet :))

Mad spunea...

categoric the ghost whisperer e fenomen!:X:X:X ok,ok si grey's anatomy e ceva :>. numa ca l-au pus astia la ora aia imposibila, la care pe mine ma apuca Somnuuuuul :D