Ioana marți, 10 iunie 2008

Azi,ea:

Iar ploua? Aaa,nu? E soare,zici?Pai atunci hai sa ne plimbam,vii?Nu poti?Aaaa,ai treaba.Da,poate maine.O sa mergem,o sa numaram firele de iarba si o sa ascultam vantul.Bine,asta daca ai timp.Da,poate ai acum,ca vine vara...
Eh,pai imi dai un SMS ca poate nu ai...timp...sa ma suni.Sau mai bine vorbim pe mess,sa nu-ti mai consumi creditul...

Maine,ea:

Ce faci? Mergem azi in parc? Aaa,esti obosit.Da,da,inteleg,sai linistit.Altadata...adica,mai avem timp,n-au trecut decat...doua saptamani... de cand nu ne-am vazut...OK,te pup,pa!

Maine,el:

-Trrrrrr....
-.....

Maine,el: 

-Trrrrrr....
-Abonatul *** nu raspunde...

Maine,el:

-Trrr....
-Da!
-Ce faci?
-Pe aici...
-Ne vedem si noi azi?Mi-e dor de tine,abia astept sa te strang in brate...
-Imi pare rau,nu mai am timp...