16

Ioana luni, 23 iunie 2008


O luna.Fix o luna pana la ziua mea.Ce-mi place cum suna.."ziua mea".Ador ziua mea.Da,e in juma'tea verii si e canicula,dar e ziua mea si nu as schimba-o pentru nimic in lume.Nu-mi inchipui sa ma fi nascut in alta zi.Pur si simplu,nu pot sa concep asa ceva.Ce zi ar fi fost mai potrivita sa ma nasc eu decat o zi calduroasa,la juma'tea lu' iulie,joi [tre' sa mentionez ca ador ziua de joi,mi s-au intamplat milioane de lucruri frumoase joia],dimineata,asa mai pe racoare,ca sa nu transpiram de la efort?...ma rog,sa transpir,ca mama, saraca, dormea si n-a trebuit sa-mi suporte tipetele :)) Mare paguba,a recuperat ea in urmatorii 2-3...15 ani si ceva?
Revenind,mi se pare ca suna perfect [stiu,par narcisista :-"].Cand sunt intrebata undeva "Data nasterii?" raspund tot timpul cu mandrie "23 iulie 1992".E sonor,nu? Stiu,nu e nevoie sa-mi spuneti.
Da,fac 16 ani...saisprezece...saispe.Si asta imi place cum suna."-Cati ani ai? -Saispe."Abia astept sa fac 16 ani.Nu stiu de ce,poate doar fiindca imi place cum suna.Nu ma mai recunosc.Pana acum ziceam la varsta de....voi face aia si aia si aia,imi place.La varsta de... voi face aia si cealalta si asta,imi place.Acum nu stiu ce voi face,dar stiu ca-mi place cum suna.
Probabil ca pe 23 iulie anul asta tot santier va fi la mine in casa,probabil ca nu voi primi cadouri,probabil ca nu voi sarbatori,probabil ca nu voi primi urari si sms-uri si telefoane,probabil ca pentru unii,chiar si apropiati,va fi o zi ca oricare altele,dar pentru mine va fi ZIUA MEA.Chit ca ma duc singura in oras si mananc o pizza,o prajitura,niste papanasi in Casa Veche,un frappe,sau pur si simplu stau acasa [eventual la tara],ascult muzica,citesc,scriu,mananc un sandvis sau o felie de pepene si beau apa plata,o sa ma simt bine pentru ca va fi ZIUA MEA si o sa fac SAISPE ani si tre' sa ma bucur.
Huumm,daca eram in America as fi sarbatorit aproape sigur,as fi luat si permis...ma rog,mai astept eu doi ani,am asteptat cinspe...pardon,aproape saispe.

Nu voiam sa stiti neaparat ca pe 23 iulie e ZIUA MEA  ca sa imi faceti urari & co.Mi-ar placea sa stiu daca mai exista oameni care sunt pasionati de cum suna data nasterii lor.Daca nu mai exista,ma conving pe zi ce trece ca tre' sa-mi fac rezervare pe la numarul 9,pe undeva.In ciuda a tot ceea ce crede lumea,eu tot zic ca 23 iulie e ceva sonor.

Ma duc sa citesc.Nu,evident ca n-am plecat azi din casa.Dar pentru ca ma simt oarecum mai bine chiar ma duc sa citesc.Chiar am chef.Am un chef nebun sa citesc si sa scriu.
Oare cum o fi cartea asta? ["Ultima noapte de dragoste,intaia noapte de razboi"]
Unii mi-au zis : "Da,ma,foarte tare cartea asta,pe bune!",altii,dimpotriva.."Ouh,plictisitoare, simteam ca nu se mai termina,asa m-a enervat." Vedeti,d'aia ma feresc sa raspund la intrebari de genu' "Cum e cartea X?".De ce sa punem etichete? Doi oameni pot sa se uite la acelasi lucru si sa-l vada diferit,nu asa zicea Paler in "Interviu cu Dumnezeu"? Pai si atunci?Hai sa raspundem : "Nu stiu cum e,mie mi s-a parut buna/plictisitoare/captivanta..." Pana la urma, nu-i frumos ce e frumos,e frumos ce-mi place mie.Totul este relativ.

Gata,chiar o sa citesc.Si o sa notez si cum mi se pare cartea :)

O luna,o singura luna...saispe ani :X  Sweet Sixteen!

4 comments:

Anonim spunea...

şaişpe`, foarte frumos iti urez La multi ani, inca de pe acum .
Poate ar` fii trebuit sa fie ceva..memorabil.. nu situ, dar eu nu mai stiu unde sau ce am facut de 16:))
nu cred ca nu ti` se va intampla ceva deosebit, indiferent de imprejurari, in primul rand ca esti fata, e foarte dulce varsta de şaişpe`, daca esti fata.. daca esti baiat, se uita usor de tine, ori daca intamplarea face sa fie ceva in genul tau, un la multi ani sec si un "du-te si du` si tu gunoiu`" e ok:))
Oricum, eu sunt de parere ca ce faci, sau unde, ci daca te simti bine distractia si buna-dispozitie vine de la sine, mai ales ca e molipsitoare.Distractie placuta de pe acum, poate trec din greseala pe la CV pe 23 sa imi iei un nestea` :))

Anonim spunea...

Auzi ma da` ce

24 decembRie nu suna frumos sau ce? :))

ma ning in fluturi spunea...

vei avea doar saispe ani...vei avea doar soseaua ta doar cu un singur sens ..te ve duce undeva..la multi ani de pe acum:*

Ioana spunea...

@florin,mersi:* uf,nu e frumos ca ai uitat ce ai facut la saispe ani [-x :))si poate schimb locatia....tot din greseala :P

@lau,n-am zis ca nu suna frumos :> e bine daca si tie ti se pare,inseamna ca ma mai asteapta cei de la nr.9 :))

@alexandra,dadada :X sunt curioasa unde o sa ma duca :-? :-" mersi:*