Ioana vineri, 27 iunie 2008


Florin Chilian-Chiar Daca


Asa mult imi place piesa asta,mi se pare pur si simplu,superba si de-abia acum am descoperit videoclipul,care e si mai superb.Ma rog,asa mi se pare mie si e de ajuns pentru ca nimic sa nu-mi schimbe parerea.

Ascultand-o ma gandeam la atatea lucruri,asa cum mi se intampla de obicei cand ascult o piesa de care ma atasez.Ma gandeam mai ales la cat de nerecunoscatori putem fi uneori,nimic nu ne mai multumeste,tot timpul ne lipseste ceva,tot timpul iarba e mai verde de partea cealalta a gardului,popeasca are o bluza mai draguta,ioneasca si-a luat papuci din aia inaintea noastra,uita-te la xuleasca ce bine arata si eu,mamaaa,cum ma imbrac eu in costum de baie la mare??.....pe scurt,niciodata nu e de ajuns ce avem.
Pacat,fiindca uitam sa ne bucuram de lucrurile marunte,dar care ne pot face fericiti.Uitam sa zambim cand un copil vine langa noi in parc si ne intinde jucaria lui,suntem fericiti ca putem dormi pana la pranz in vacanta si nu ne mai putem bucura de spectacolul unui rasarit,reducem mersul la mare la cateva nopti de distractie prin discotecile din zona si nu ne mai amintim sa privim si sa ascultam marea.Daca e prea cald afara,de ce nu ploua putin,sa ne mai racorim?Daca ploua,nu putem sa mai iesim sa ne plimbam,de ce plouaaaa???...

Si de ce? De ce nu putem sa zambim vecinului de pe banca din autobuz cand ne intreaba cat e ceasul?De ce nu putem spune un “Multumesc!” vanzatoarei care ne serveste in fiecare zi la magazinul din fata blocului,de ce nu ne mai jucam,de ce nu facem ceva ca sa fim fericiti?Mi-aduc aminte de “Romanul adolescentului miop” si ma gandesc ca asteptam prea mult fericirea,asteptam sa ni se intample ceva frumos,dar nu facem nimic,nu incercam sa o atingem,nu facem cine stie ce sacrificii....
Nu pot sa inteleg de ce noi,oamenii,simtim nevoia sa ne certam, dar,mai ales,sa nu ne mai vorbim dupa ce ne-am certat.Cu ce ne face mai fericiti?Am putea sa invatam sa trecem mai repede peste chestii de genu’ asta si sa ne golim sufletul de atata ranchiuna.Cred ca ne-am simti mai...usori.

Chiar daca cineva ne spune cuvinte mai grele,ar trebui sa invatam sa-i zambim si sa-i raspundem frumos [ma rog,pe cat se poate :-“], sa-l “dezarmam” daca pot spune asa.
Chiar daca uneori simtim ca lumea se prabuseste pentru noi,sa tinem totusi capul sus,altfel putem sa ratam privelistea minunata dintr-o seara de vara,cu cer instelat.
Chiar daca azi parca nu avem chef de nimic,sa ne uitam in jur si sa ne gandim la cat suntem de norocosi ca existam si ca traim pe Pamant.Vorba aia,sa traiesti pe Pamant poate fi scump,dar include o calatorie gratuita in jurul Soarelui in fiecare an 

Mi se pare mie,sau nimic din ce am scris mai sus nu e leaga? Si de ce tot timpu’ am senzatia asta?....uf,ca tot vorbeam de nemultumiri.....



Ca tot mi-am adus aminte,duminica e concert in oras.Si am auzit ca vine Vita de Vie...oare? Ar fi ...perfect :X