Ioana duminică, 22 iunie 2008

Duminica seara...iar.Cald! Eu cu o foaie alba de hartie,in fata monitorului,muzica....frumos,sa fi fost macar putin mai racoare si sa nu-mi fi fost rau.Era perfect,dar lasa...asta e.

In fine,trecem peste.Am hotarat,de maine ma fac fata cuminte,nu mai dorm chiar pana la pranz sau,si daca dorm,mai fac si treaba,vorba aia.Ma apuc sa citesc.Trebuie.Ma trezesc maine devreme si daca nu mi-e rau,ma apuc de treaba.Ma duc sa platesc netu' si sa fac rost de niste carti.Biblioteca,anticariat,nu stiu,de librarii n-am bani :)) O sa ma intorc si o sa ma asez cumintica in varful patului,fara net,fara muzica,doar cu o carte in brate si ceva rece de baut langa.

Sunt prea optimista.Ce fac eu fara Vama? Cat rezist fara sa deschid PC-u' sau sa butonez un pic telecomanda? Cum sa reusesc sa las hartia si creionul pe birou cand simt nevoia si am si inspiratia necesara ca sa scriu?Eh,ma chinui.Tre' sa-mi iasa,nu? Da,sigur,ce naiba,sunt fata hotarata. :>

Mi-a venit o idee acum,pe loc.Fac un orar.De la ora x la ora y citesc,de la ora y la ora z fac la engleza,de la ora,la ora ascult muzica si tot asa...good idea,huh? Nu. Mai bine ma duc sa ma culc,fiindca iar vorbesc prostii.Maine o sa fac la fel,o sa ma trezesc la 11,o sa mananc,o sa ma uit la  tv,o sa deschid PC-u',o sa stau pe net,o sa mai scriu ceva,iar uit sa citesc si daca citesc,citesc un capitol,apoi vine seara,ies sa iau o gura de aer...plictisitor.Tre' sa fac ceva.Imi vine o idee la noapte.

Sper sa ma trezesc cu chef maine.Noapte buna!

2 comments:

Anonim spunea...

E mai cald daca esti pe tren si aerul conditionat nu fuctioneaza, pentru simplu fapt ca esti in Romania
:)) dragut, partea cu orarul am incercato` si eu de cateva ori, nu tine niciodata :))

ma ning in fluturi spunea...

mie mi-a placut "n-am bani de librarii":Padevarul e ca in zilele noastre cartile sunt un lux.mai ales cele cu adevarat bune.
si cu orarul mereu ma punea mama sa fac.dar tot la 11ma trezeam,tot vama ascultam..
p.s.:oricum cartile pentru scoala sunt de-a dreptul nasoale.morometii,ion..nici nu se compara cu o carte de coelho.dar sa ai spor:*