Ioana sâmbătă, 28 iunie 2008


Uf,mi-e dor de orele de dans,de oboseala din timpul lor si de starea de bine de dupa,de casetofonu' scolii pe care l-a luat mama naibii de cate ori opream melodia,de tipetele profei,dar mai ales ale noastre cand una din noi gresea o miscare exersata de 874819178947 de ori.Pur si simplu,simt nevoia sa fac ceva cu energia asta si sa ma eliberez psihic,pentru doua ore sa nu ma concentrez decat asupra muzicii,a miscarilor,a pasilor.Vreau sa dansez si nu,nu la vreun concert sau in discoteca si nici de nebuna prin casa,cum m-a apucat aseara...ci sa dansez cu rost,organizat,sa repet pana imi iese si atunci sa fiu multumita de mine.
Mi se pare ca m-am si ingrasat in ultima luna,de cand nu am mai facut ore si,daca nu m-am ingrasat,cel putin nu mai am aceeasi conditie fizica.Dar ma apuc de exercitii serioase si o sa mai si dansez,da,singura,prin casa,in lipsa de altceva...
Oare de ce nu putem trai fara muzica? Ma rog,cel putin eu nu stiu daca as putea trai fara muzica... poate asa sunt vremurile,dar aproape peste tot exista muzica : in discoteca,la radio,la tv,in case,in pietele din orase la concerte,pe plaja,in magazine...

Am ajuns la muzica,a cantat Vita de Vie aseara si n-am stiut :( Damn it,chiar voiam sa merg sa-i ascult....eh,cu alta ocazie...:-<
Iarta-mi visarea
Si trezeste-ma...