Ioana luni, 5 octombrie 2009


Strong Enough
Asculta mai multe audio Muzica

And was she worth it, was she worth it?

"Credeai că eşti stăpânul lumii, ţinând globul în palmă, cu muşchii abia tresărind? Te-ai înşelat şi te-ai năruit în ţărână cu toată voinicia ta.Şi, uite, lumea merge mai departe fără tine, aşa cum mergea şi înainte şi cum va merge întotdeauna, fără a se sinchisi de nimeni şi de nimic, soarele răsare la fel cum face de milioane şi milioane de ani, pământul se roteşte după cum a învăţat de milioane şi milioane de ani, şi toată această mecanică se repetă regulat şi tăcut, până în vecii vecilor."


Scrisoare de dragoste, M.Drumeş

6 comments:

ma ning in fluturi spunea...

am plans si la cartea asta. frumoasa.

INeedADream spunea...

foarte frumoasa cartea..iti recomand si Invitatie la vals de acelasi autor daca nu ai citit-o inca:)

Iulix spunea...

Ahh...ce carte8->!

Ioana spunea...

da, desi destul de previzibila tot timpul, chiar merita citita cartea :)

Denisa, Invitatia am citit-o inainte de Scrisoare :) Mersi de recomandare oricum :P

Di spunea...

si mie imi place cartea... si am citit si invitatie la vals... Aceasta mi-a placut mai mult ;))

Ioana spunea...

Sunt doua carti tare placute, intr-adevar, desi nu sunt chiar opere de arta.Merita citite oricum :)