Ioana vineri, 20 februarie 2009

Leapsa de la Alexandra, foarte dragutza, desi, marturisesc, scrisa deloc obiectiv :"> O las in aer, oricine o vrea poate sa o ia...

Sunt
… foarte sucită
Aş vrea … să nu mai fiu sucită şi să fie vară.
Păstrez … o cutie plină cu amintiri.
Mi-aş fi dorit … să nu fi plouat şi să fi zâmbit mai mult ieri.
Nu imi place … în Pub13Bis şi că mă întorc la S-uri.
Mă tem de … necunoscut.
Aud … tăcerea din sufletul meu care îmi reproduce frânturi din muzica aia...
Îmi pare rău … că deseori gândesc după ce vorbesc şi că rănesc oamenii la care ţin mai mult.
Îmi plac … cireşele, marea, ciocolata în general şi cea neagră cu ceai în particular, serile de vară, excursiile, cafenelele, versurile din "almost here", zâmbetele şi dimineţile de sâmbătă...
Nu sunt … atât de puternică pe cât vreau să par.
Dansez... danseeeez!
Cânt … în baie sau în faţa oglinzii de pe hol.
Niciodată … să nu spui niciodată.
Rar … spun chiar tot ceea ce gândesc.
Plâng când privesc … copii părăsiţi.
Nu imi place de mine pentru că … nu am grijă ce-mi doresc.
Sunt confuz/ă … rău!
Am nevoie de … certitudini, zâmbete şi picături de mare.
Ar trebui … să mă decid.

1 comments:

missundaztood spunea...

si mie imi place almost here:X::X