Ioana joi, 28 august 2008


Oooook,sa incepem cu vestea buna de azi.Vama concerteaza pe 5 septembrie in Targovisteeee!! Deci vara se termina frumos! Thank you,God,for listening to my prayers!Stiam ca ma iubesti! I'll be there!

Apoi,da,mi-am schimbat template-ul blogului! Hmmm,cum e? :-? Mi se pare dragutz si daca tot vorbim de inghetata&co. ....vaaai,cui nu-i place inghetata? Si cui nu-i place inghetata de ciocolata [ma rog,chiar daca cea din poza nu e de ciocolata]? Si cui nu-i place ciocolata? Stiu ca exista oameni,dar sunt putini! Adica...hello,e ciocolataaa! Daca nu mi s-ar face rau destul de repede,as manca milioane de kilograme si tone.Ma rog...vreau sa zic,si daca nu m-as face cat o Milka [nu,nu ciocolata :))].
Vai,dar poza asta imi face pofta de caise,chiar as manca niste caise.Si niste pepene si struguri.Numai la mancare ma gandesc!

Asaaa,ma gandeam...de ce ne plac florile? Adica majoritatea fetelor/femeilor pot fi mai usor cucerite daca le aduci si flori.Don't get me wrong,guys! Nu va faceti iluzii,nu poti cuceri o femeie doar cu flori,dar una e sa vii cu mana goala si alta e sa ii aduci macar un trandafir.De fapt,vreti sa va spun un secret? Si o floare mai ieftina e de apreciat daca nu ai bani prea multi [ma rog,daca ea nu e materialista],decat sa vii cu mana goala.
Deci,de ce ne plac florile? Ce au florile? Ma rog,nu stiu,dar la ora asta nu pot fi prea profunda.

Si,vorba lu' Laura,ce naiba...chiar nu vreau sa fie toamna.Sa vina iarna,sa ninga,sa treaca,sa inverzeazca pomii,sa nu fie mocirla pe jos,sa treaca,sa vina vara,sa manac cirese si apoi pepene si tot asa...

Ma uit pe la tv,pe net si vad numai minunate care canta,toate canta,toate au voce,toate sunt staruri,vedete,dive! Jesus,dar chiar n-au oglinda?Sau macar sa asculte o inregistrare cu ele sa vada ce voce au,ca le vine si lor sa-si smulga paru' fir cu fir...si nu doar cel din cap.

Daaaa....cam atattt...si vineri e concert Vaaaamaaaa :X
Am s-aleeeerg la mareeee,sa-mi spaaaal sufletuuuul de norooooi,am sa-l aaaaard in soareeee si-l las sa spunaaaa prostiii....:X

Noapte buna!

Follow your dreams!

3 comments:

Anonim spunea...

vai, dar mie nu imi plac florile :| =))
adica c'monnn :|
dar da, nu suport romanticul
cred ca asta are un pic din romantic.. deci NU =))
nu ai inteles nimic nu? :))
mai bine
sa ii zici sa cante omu` plajei cu dedicatie pentru mine :))
neaparat!

anonim1efect spunea...

credeam ca pe 4...
e dragut template-ul. mie nu imi place inghetata:D

Ioana spunea...

Ok,L.,stiu ca tu esti mai putin romantica :))Si,ba da,am inteles ceva ;))
O sa-l rog pe Tudor,da' sa vedem daca ma aude :))

Florin,asa a zis Tudor pe blog la el [ http://tudorchirila.blogspot.com/ ]:)
Da' nu te-am mai vazut demult in lumea virtuala,deci...wb! ;))
Aaaa,ok,inghetata ca inghetata,dar macar florile iti plac? :))))