Ioana miercuri, 27 august 2008


De ce naiba au pus astia care au inventat blogurile optiunea "Titlu"?Adica ce mare chestie tre' sa scrii la titlu?Daca vrea lumea sa citeasca,citeste oricum si fara sa-l atraga titlul.In fond,nu pot sa scriu la titlu "M-am culcat cu Brad Pitt!" si in articol sa scriu despre ce gust avea trei in unu-l pe care l-am baut ieri? Si sa vezi atunci tzeapa,ca toata lumea isi dorea detalii cat mai picante,nu? Ce lenjerie poarta,cat de bun e,daca e asa frumos si in realitate...faze......mwhahaha :))
Ma rog,nu,nu m-am culcat cu Brad Pitt,nici nu intentionez,dar am probleme si mai importante.Cum ar fi faptul ca se termina vara....iucks!Adica,de ce? M-am gandit sa le propun astora din Minister sa fie scoala din iunie pana in septembrie si din septembrie pana in iunie vacanta.Pe bune,adica,de ce,nu e rentabil?Ba da,logic ca e.
Ma rog,nu ma gandesc la scoala,mai e [putin,dar mai e!].
Ah,ma bruiaza astia cu meciul,nu pot sa ma mai concentrez,e chiar palpitant! Sa vezi ce rad daca luam bataie =)) Ar fi chiar funny! Hm,care o fi faza la fotbal?Chiar e asa interesant sa
 alergi dupa mingea aia? De fapt,mi se pare fain si mie sa ma uit,dar lor :)) Ma rog,mie imi place mai mult patosul comentatorilor cred.

Asa,gata,s-a dus inspiratia si chiar aveam.Poate maine.Fuck! Tre' sa scriu...hum,cred ca ma duc sa citesc O scrisoare pierduta. Mda,ma rog,gata!

Noapte buna! Sweet dreams!