Vis

Ioana joi, 15 mai 2008




E tarziu din nou.Simt cum privirea mi se incetoseaza dintr-o data si pleoapele-mi sunt parca de plumb.Visez! e frumos,e cald si eu sunt la mare,dar...ce se intampla?...m-a stropit ceva,sa fie valurile? Nu,nu sunt valurile...ce pacat...sunt doar lacrimile mele.Dar de ce plang?De fericire sau....nu,n-are cum sa se intample ceva rau.Cat e ceasu'? Doar 2.30?Aaa,ce bine...am timp sa mai dorm si...sa mai visez! Vreau sa ma intorc in vis,vreau sa simt aerul ud si sarat,sa vad pescarusii,sa privesc infinitul marii si sa simt nisipul fierbinte sub talpile mele.Aaaa,arde...mai bine ma duc sa culeg scoici de pe mal...si sa-mi scriu numele,sa stie marea ca am fost acolo....nuuuu,l-a sters...o sa-l scriu din nou cand nu vor mai fi valuri.Nu trebuie sa ma uite,o sa ma intorc mereu si trebuie sa ma recunoasca.Se innoreaza din nou,mai bine ma duc in camera si o privesc de pe geam...pacat,iar o sa se intristeze ca am plecat...nu-i nimic,o sa-i pun o melodie frumoasa cand ma intorc si ii trece...
"Trrr!Trrr!!" Ah,iar nu mi-am inchis telefonul.Da' ce vor de la mine,le-am zis ca sunt la mare? Sa nu mai sune! Aaaa,nu e nimeni...e alarma! Cat??? E deja 8? Pacat...mai aveam o groaza de visat! Lasa...diseara.

2 comments:

ma ning in fluturi spunea...

f tare..ador monologul:Xsi fraza"sa-mi scriu numele sa nu ma uite":)

ma ning in fluturi spunea...

p.s.:acum stiu cu adevarat de ce ai luat premuil la oplimpiada:)