Ioana luni, 12 mai 2008

In ultima vreme am constatat ca am [avem?!] nevoie sa punem pe hartie ceea ce simtim..eh,tocmai de-aia m-am hotarat sa-mi fac si eu blog [na! tot e la moda ;))] Si ce moment poate fi mai bun pentru primul post,decat o seara linistita de mai,dupa doua ore de teza la mate? Dar sa nu vorbim de lucruri triste,ce-a fost a fost...important e ca dupa teza asta am un sentiment de libertate si miroase din ce in ce mai tare a vacanta.De fapt chiar vine vacanta :X...mare :X...
Si daca tot vorbim de sentimente...


Sentimente

Vise…
Amintiri inchise
In cutii de sticla..
Suflete deschise privind
Spre zari neatinse.
Oameni insensibili
Si copii…copii!
Priviri pierdute,
Inimi regasite,
Speranta!

Jucarii uitate
Intr-un pod plin de amintiri,
Ganduri curate
Transformate in iubiri...
Ochi privind cu dor
La papusi,
Povesti cu zane si
Ursi de plus...
Nostalgie!

Gandul ca ai pierdut
Persoane iubite,
Regretul ca ai crescut
Si-au ramas doar cuvinte...
Speranta ca intr-o zi,tipand,
Cineva te va auzi,
Te vei trezi si
Toate vor fi fost doar
Vise...