Ioana joi, 15 mai 2008



Sunt seri in care privesc inapoi
Si nopti in care ma visez copil,
Sunt zile-n care ma gandesc ca noi
Trecem prin viata fara sa traim

Sunt clipe lungi in care simt ca vreau
Sa am o lume numai pentru mine
Si dimineti in care ma trezesc,
Fara sa stiu daca mi-e rau sau bine.

Sunt veri in care-as vrea sa ma topesc
Pe plaja,langa marea infinita,
Momente-n care-as vrea sa mai zambesc,
Iar lumea sa nu fie ipocrita…

Sunt clipe care-mi par eternitati
Si viata-ntreaga,uneori,o clipa…
Si ma intreb atunci de ce noi toti,
N-o pretuim si facem doar risipa?

Ma-ntreb mereu de ce as vrea sa am
Tot ceea ce acum nu se mai poate,
De ce nu pretuiam acum un an
Priviri,cuvinte,sentimente,soapte…

Sunt intrebari,simtiri ce ma indeamna
S-alerg grabit catre o alta lume,
S-aflu cat mai curand tot ce inseamna
Priviri,cuvinte,sentimente,nume…


Prima poezie scrisa de mine.Cand zic "prima poezie" ma refer la primele versuri prin care am exprimat ceva ce simt,nu la versurile alea din clasa a II-a :">
O poezie nu prea reusita,versuri puerile parca,dar chiar daca imi dau seama acum,privind inapoi, ca pot mai mult,a insemnat mult atunci cand am scris-o si inca inseamna...pentru mine.Si nu,nu are nume si nici nu am de gand sa ii dau...

4 comments:

ma ning in fluturi spunea...

super tare:X ganduri...:)ms pentru comm:)

Oana spunea...

mie imi place :)

nu suna pueril ;)

Ioana spunea...

Thanks,fetele :)

INeedADream spunea...

Este...foarte tare.Felicitari.Mi-a placut mult de tot.