Ioana joi, 30 iulie 2009

Mi-am dat seama ca am scris tot mai putin, dar asta nu inseamna ca m-am lasat si de citit bloguri. In vara asta am descoperit un bloooog :> A aparut si in blogroll si o sa stea mult timp acolo pentru ca merita. Pentru cine n-are chef sa ajunga la blogroll, blog-ul e ăsta si nu va spun cum l-am descoperit, dar ma umflu un pic in pene cu ce am descoperit pe el, adica asta.

Si ca sa completez un pic.Citeam un comentariu al unei d-re/d-ne : "...va inchipuiti cum e sa vina actorul/textierul intr-un building de birouri, cu afishu-n mana, sa-si vanda biletele la spectacol?".
Dar va inchipuiti cum te mai concentrezi tu la binomul lui newton cand vine actorul/textierul in clasa aia ingusta si deprimanta de langa centrala sa-si vanda biletele? Va zic eu ...nu te mai concentrezi 8-> Ramai doar ceva de gen : "Wow...chiar e el? Nu...nu are cum sa fie el, adica...uuuauuu!"

Eh :)
Ok, post scurt pentru ca ma duc la meci :)) Adica cine zice ca la fotbal se uita doar baietii ? Despre asta, altadata! :)

2 comments:

eusunteu spunea...

meeeci da, STEAUA suntem NOI! :))
sau hai cu baEtii frumosi care tin cu steaua ;x

numedecod: eusunteu :)) spunea...

"da si o sa te sun eu"
daddaaaaaaa :))
cred ca esti beata 24 din 24 si nu ai timp sa vorbesti hah!