Ioana luni, 3 august 2009

Iulia zice ca citeste! Si eu citesc si imi place, deci da! :> Si leapsa zice sa recomand cuiva o carte, o carte care sa i se potriveasca. Pai, cam una din putinele persoane la care "ma bag" sa recomand carti este Laura, pentru ca zic ca o cunosc intr-atat incat sa stiu daca i se potriveste sau nu.Sau cred, ca nu se stie niciodata :))
Si atuuuunci, ii recomand Lorelei de Ionel Teodoreanu, desi i-am mai spus ca tre' sa o citeasca. Si poate nu o sa-i placa, dar nu conteaza, eu tot zic ca i se potriveste :)) Deci, pune mana si citeste! :>

Denisa, te intereseaza? :>


Si eu plec, voi ce faceti? Eu ma duc sa ma joc, sa invat chestii noi, sa dansez, sa ma bronzez, sa alerg, sa rad, sa ma plimb, sa cunosc oameni, sa ma bucur de vacantza! Voi ce faceti?
Ne citim la juma'tea lunii :X

1 comments:

eusunteu spunea...

da sigur ce sa ziccc tu pleciii
si mna o sa citesc si cartea aia dar deocamdata sunt prinsa intre 2 :))