Ioana joi, 11 iunie 2009


Linişte! E vacanţă şi pe mine mă doare în gât :| Scuzaţi, am vrut să zic că e VARĂ şi pe mine mă doare în gât.Dar mă doare, nu jucărie.Mi se pare unul din cele mai frustrante lucruri să nu poţi să înghiţi.

În altă ordine de idei, e atât de frumos să te trezeşti dimineaţa fără grija că dacă mai stai 5 minute în pat n-o să mai ai timp să-ţi dai cu rimel sau că va trebui să-ţi prinzi părul pentru că nu ai timp să-l aranjezi.E frumos să ştii că poţi să citeşti ce, cât, cum, când şi unde vrei, că poţi să prelungeşti orice activitate pentru că nu ai un program fix, nici nu trebuie să ajungi undeva.

Poiana Ţapului, wait for us! Veniiiim! Încă două zile.Adică poimâine la ora asta vom fi pe drum.Aveam nevoie cu siguranţă de ieşirea asta din oraş, undeva unde aerul e mai uşor de respirat, unde stresul înseamnă doar: cât mai e până mâncăm? unde am pus paharele? unde e mingea aia?


Îmi place melodia asta de mult, dar azi mai mult, nu ştiu de ce...




Craig David - Insomnia
Asculta mai multe audio Muzica »

3 comments:

eusunteu spunea...

hahahaaa daca mergeam in excursie cu clasa mea tot la poiana asta mergeam :> dar nu merg

beibee chestia cu gatu` cred ca s-a luat prin net! iti zic eu... stii cand am vorbit si am zis ca am porcina?


fa-ti analizele!

pup si sa avem o vacanta frumoasa :X

Ioana spunea...

ti-am zis, beibe, ca daca se ia te baaaaat! la tine m-am gandit cand m-am trezit cu durerea astaaa x(

tu ti le-ai facut? :)

da, ma, o sa aveeeem :X
pup si eu si intra naiba pe mess :>

eusunteu spunea...

nu le-am facut.
ma tem ca o sa aflu ceva teribil asa ca aman :))