Ioana miercuri, 17 iunie 2009

Ante Scriptum : Nu sunt norocoasa, stay calm! :))

Pot sa zic ca m-am indragostit un pic de Jason Mraz? Pot? Normal ca pot! Deci, da, m-am indragostit.Nu de el si nu c-ar fi urat baiatul, dar canta demential.Pe bune.Sau poate nu, dar mie imi place si atunci e destul.Deci m-am indragostit de vocea si melodiile lui.Una din ele e si mai dementiala pentru ca e un featuring cu Colbie Caillat, o gagica frumoasa si ea si care canta frumiiiiii, cum ar zice L.
Melodia asta se cheama Lucky [pentru cine e mai in urma ca mine, ceea ce nu cred ca se poate, ca eu sunt mereu in urma cu muzica, L. knows], suna bine si are versuri frumoase, deci...auditie placuta!



Jason Mraz & Colbie Caillat - Lucky
Asculta mai multe audio Muzica


4 comments:

ma ning in fluturi spunea...

inseamna ca inca n-ai ascultat "life is wonderful"
pi.es: are o voce orgasmica si e si putin(sau mai mult) BUN :P

Ioana spunea...

ba da :X
si melodia e wonderful :X
dar mie imi place si de gagica asta si de aia am postat "lucky".

da, adevarul e k e bun baiatul :>

Iulix spunea...

asculta si bella luna.
Cel mai mult imi place la jason mraz ca face ceea ce faci din suflet,nu din dorinta de a fi MEGASTAR, sau macar asa pare.SI eu il iubesc pe Mraz asta.Am pus blogul lui la preferatae daca vrei sa citesti.:)

Ioana spunea...

de-ar sti el cata lume il iubeste :))
am ascultat.e superba melodia :X
si i-am descoperit si blogul la tine in blogroll ;) thanks!