Ioana vineri, 3 octombrie 2008


Hm,a trecut ceva timp.Eh,nu,n-am parasit blogul,nici nu m-am lasat de meserie cum se ingrijora Laura :)) Dar,na,chiar a inceput scoala si ma gandesc ca eu as avea nevoie de o zi de vreo 30 de ore,cel putin.Dar bine,asta e o alta poveste si chiar m-am hotarat ca nu o sa mai vorbesc despre timp,adica,ce naiba...
Da,suntem "in paine" cum s-ar zice,dar asta nu ne impiedica sa ne simtim ok la liceu.Adica,tin sa-mi reamintesc mereu ca astia sunt anii de liceu,altii nu vor mai fi [si nu,n-am in program sa repet vreunul] si tre' sa profiti de ei si nu,nu vreau sa fiu siropoasa.Adica eu chiar cred ca tre 'sa te bucuri de chestiile mici.
Chestiile astea mici,ar putea fi chestii de genul : sa ajungi la scoala de la 07:26,impreuna cu colegutzele tale scumpe,ca sa ocupati banca in spate in noua clasa,aia de la subsol [btw,oribila clasa :))] , sa cobori din masina,impreuna cu aceleasi scumpe colegutze,in mijocul unei cozi imense la un sens giratoriu si sa alergi [printre masini si injuraturile soferilor] cei 35 de metri ramasi pana la scoala,doar pentru ca dirigu' asculta daca intri dupa el [ma rog,asta desi tu esti de serviciu pe scoala si poti sa intarzii un minut] , sa iesi de la ora cu 2 minute intarziere si sa nu ai timp sa-ti cumperi o banana si o cafea,pentru ca "s-a sunat".
Bun si sa ne oprim la aspectul asta.Sunt niste chestii pe care in veci nu le voi intelege la profesori,la multi dintre ei.Cum poti sa intrebi un elev cand iti cere voie la toaleta : "Pai in pauza ce-ai facut?" Pai in primul rand,dragi profesori,sa va lamuresc un aspect : daca mai esti si fata si mai inveti si pe undeva pe la mama naibii,la,subsol,in conditiile in care baia fetelor e la etaj si daca,asa cum se intampla de obicei,tre' sa stai la coada,sincer va spun ca nu prea iti ajung 5 minute.Ma rog,asta in cazurile fericite,cand nu-ti da dirigu' drumul dupa ce au trecut 5 minute si din ora de conta.
Dar sa presupunem prin absurd [asta e de la mate,cred!] ca ai avea timp! Si sa presupunem,tot prin absurd,ca elevul chiar cere voie la toaleta si nu ca sa vada ce mai e prin liceu sau ca sa scape 5 minute acolo de ora.Cum sa-l intrebi de ce nu s-a dus in pauza? Ati merita,o data,dragi profesori,sa va raspundem : "Pentru ca nu m-a trecut.Acum ma trece!" Serios vorbesc!
Ma rog, de obicei,nu prea cer voie la toaleta,deci pe mine nu ma afecteaza direct.Dar asa,ca principiu.
In alta ordine de idei, o sa ma intorc la dans o perioada,pana in iarna.Dragutz din partea profei.
Sper sa fie ok,sa-mi ajunga timpul.De chef nu se pune problema,am din plin,dar,eh,asta e situatia.Mi-e cam frica sa nu ma obisnuiesc prea mult si sa nu mai pot reunta apoi.Eh,dar va trebui!

Bun,gata cu chestiile despre scoala.E weekend acum :X Si asta destul de plin,dar asta e.

Azi am dormit dupa-masa.2 ore juma'te :X adorabil a fost. Uitasem cum e sa dormi dupa-masa :X Si acum iar mi-e somn,dar e foarte bine.O sa merg sa dorm cat de curand :> Dar mai intai sa-mi fac unghiile.

Cam atat azi :)

Aaa,de ce se cheama post-ul asta asa? Pai pentru ca am ascultat
Ombladon-Daca pozele ar vorbi si alta idee de titlu nu aveam.

Daca pozele ar vorbi,amintirile ar fi vii...am sti iar ce gandeam cand eram copii...poate ca poza ta din rama ti-ar sopti..."Stii,nu esti ce-mi doream sa fii!"



2 comments:

Anonim spunea...

:))
Booon
Dupa ce ne-ai omorat cu subiectul "scoala" scrii 3 randuri despre "weekend" in care zici "dar sa lasam scoala" DUPA CE TU AI SCRIS 298472398543 randuri despre ea.
Adica e ca si cum ma omori si imi zici "Scuze"
Dar ehm...

Asa e .. e weekend si tre ` sa citesc si sa imi fac TE ME LE!
Ca exista!
Destule..

Anonim spunea...

pi.es. : Nu imi place chinezoaica din poza =))))