Ioana miercuri, 25 martie 2009

...sa scriu numai din lepse! Si nu e vorba ca nu am motivatie.E vorba ca vreau vacanta...URGENT! :)
Noroc cu Alexandra, ca altfel blogul asta s-ar cam duce de rapa :">
Eh, chestionarul asta al lui Proust imi aduce aminte de diriga din generala care ne-a cerut odata sa-l completam, dar eram cam mici atunci :)

1. Principala mea trăsătură: "suceala"
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: inteligenta
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie : discretia
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei : care prieteni?
5. Principalul meu defect : "suceala"
6. Îndeletnicirea mea preferată : sa citesc bloguri si sa ascult vama :X
7. Fericirea pe care mi-o visez : sa petrec timpul cu nepotii mei stand intr-un balansoar langa soba si band 3 in 1 langa barbatul vietii mele :">
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : sa raman fara mam'.
9. Locul unde aş vrea să trăiesc : undeva unde sa fie liniste.
10. Culoarea mea preferată : galbeeeeeen :X
11. Floarea care-mi place : n-am :) sa miroase frumos :">
12. Pasărea mea preferată : barza :)
13. Prozatorii mei preferaţi : Coelho, Eliade.
14. Poeţii mei preferaţi : Eminescu, Minulescu, Cosbuc.
15. Eroii mei preferaţi din literatură : baietii din Ciresarii, Allan [Maitreyi], Santiago [Alchimistul].
16. Eroinele mele preferate din literatură : fetele din Ciresarii, Pilar [la raul piedra...]
17. Compozitorii mei preferaţi : -
18. Pictorii mei preferaţi : -
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : nu am, admir pe oricine merita.
20. Ce urăsc cel mai mult : ipocrizia.
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere : ambitie mai multaaaaa.
22. Cum aş vrea să mor : implinita si impacata.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : greselile copilutilor care invata sa mearga/ manance singuri/citeasca.. :)
24. Deviza mea : Viitorul apartine celor care cred in frumusetea viselor lor.

1 comments:

ma ning in fluturi spunea...

"sa petrec timpul cu nepotii mei stand intr-un balansoar langa soba si band 3 in 1 langa barbatul vietii mele :">"- cred ca pana atunci de ajunge la 2 milioane in 1 ;))

pi.es: mi-a placut deviza.
pi.es2: si eu vreau vacanta.multa.cat mai multa.repede.cat mai repede.